Z internetów

0
0
W świecie reklamy internetowej Microsoft Advertising wprowadza różnorodne formaty kampanii, które mają na celu sprostanie oczekiwaniom reklamodawców na różnorodnych etapach marketingowego lejka. Oferta obejmuje kampanie, które koncentrują się na konwersjach, generowaniu leadów oraz budowaniu świadomości marki. Wśród dostępnych formatów znaleźć można Search Ads, Dynamic Search Ads oraz multimedia, jak również reklamy produktowe w systemie Shopping. Dzięki elastycznemu podejściu, Microsoft Advertising oferuje opcję Performance Max, która automatyzuje wiele aspektów kampanii, łącząc różne formaty reklamowe. Reklamodawcy mogą także promować swoje aplikacje oraz korzystać z nowoczesnych rozwiązań do wyświetlania wideo podczas oglądania treści w serwisach streamingowych. Warto zapoznać się z pełną gamą możliwości, jakie oferuje ten system, aby skutecznie dotrzeć do odbiorców w internecie.
Komentarze (0) do "Nowe formaty reklamowe od Microsoft Advertising"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0