Z internetów

0
0
Nowa aktualizacja platformy Local Services Ads (LSA) została ogłoszona przez Google. Firma wprowadziła funkcję automatycznego wyboru zdjęć do wyświetlania w ogłoszeniach, korzystając z profili reklamodawców LSA. Według Google, zmiana ta ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników w reklamy. Proces wyboru zdjęć będzie opierał się na prawdopodobieństwie zwiększenia interakcji z ogłoszeniem. Reklamodawcy muszą jednak wziąć pod uwagę, że zdjęcia mogą wpływać na ranking ogłoszeń, dlatego zaleca się dodanie 3-5 zdjęć o wysokiej jakości, które są związane z ofertą i oryginalne. Nie wszystkie ogłoszenia będą jednak zawsze zawierały zdjęcia, a ich wygląd będzie zależeć od zapytań użytkowników i innych czynników, co może stanowić wyzwanie dla reklamodawców. Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć w tekście na stronie Google Ads Liaison.
Komentarze (0) do "Nowa aktualizacja platformy Local Services Ads (LSA) została ogłoszona przez Google."

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0