Z internetów

0
0
Nowa aktualizacja platformy Local Services Ads (LSA) została ogłoszona przez Google. Firma wprowadziła funkcję automatycznego wyboru zdjęć do wyświetlania w ogłoszeniach, korzystając z profili reklamodawców LSA. Według Google, zmiana ta ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników w reklamy. Proces wyboru zdjęć będzie opierał się na prawdopodobieństwie zwiększenia interakcji z ogłoszeniem. Reklamodawcy muszą jednak wziąć pod uwagę, że zdjęcia mogą wpływać na ranking ogłoszeń, dlatego zaleca się dodanie 3-5 zdjęć o wysokiej jakości, które są związane z ofertą i oryginalne. Nie wszystkie ogłoszenia będą jednak zawsze zawierały zdjęcia, a ich wygląd będzie zależeć od zapytań użytkowników i innych czynników, co może stanowić wyzwanie dla reklamodawców. Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć w tekście na stronie Google Ads Liaison.
Komentarze (0) do "Nowa aktualizacja platformy Local Services Ads (LSA) została ogłoszona przez Google."

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0