Z internetów

0
0

Według informacji przekazanych przez Martina Splitta, niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony. Chociaż niektóre wskazówki mogą być trafne, wiele z nich ma niewielkie lub żadne znaczenie dla SEO. Splitt przyznaje, że tego rodzaju audyty mogą być wartościowe w innych celach, ale ich bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron internetowych jest ograniczony.

Pytanie zadane przez użytkownika dotyczyło tego, czy warto odnosić się do sugestii narzędzi SEO, które proponują zmiany nieznajdujące odzwierciedlenia w dokumentacji Google. Martin Splitt potwierdził, że niektóre zalecenia narzędzi audytowych nie są związane z SEO.

Komentarze (0) do "Niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0