Z internetów

0
0

Według informacji przekazanych przez Martina Splitta, niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony. Chociaż niektóre wskazówki mogą być trafne, wiele z nich ma niewielkie lub żadne znaczenie dla SEO. Splitt przyznaje, że tego rodzaju audyty mogą być wartościowe w innych celach, ale ich bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron internetowych jest ograniczony.

Pytanie zadane przez użytkownika dotyczyło tego, czy warto odnosić się do sugestii narzędzi SEO, które proponują zmiany nieznajdujące odzwierciedlenia w dokumentacji Google. Martin Splitt potwierdził, że niektóre zalecenia narzędzi audytowych nie są związane z SEO.

Komentarze (0) do "Niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0