Z internetów

0
0

Według informacji przekazanych przez Martina Splitta, niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony. Chociaż niektóre wskazówki mogą być trafne, wiele z nich ma niewielkie lub żadne znaczenie dla SEO. Splitt przyznaje, że tego rodzaju audyty mogą być wartościowe w innych celach, ale ich bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron internetowych jest ograniczony.

Pytanie zadane przez użytkownika dotyczyło tego, czy warto odnosić się do sugestii narzędzi SEO, które proponują zmiany nieznajdujące odzwierciedlenia w dokumentacji Google. Martin Splitt potwierdził, że niektóre zalecenia narzędzi audytowych nie są związane z SEO.

Komentarze (0) do "Niektóre zalecenia narzędzi do audytu SEO nie mają zbyt dużego wpływu na pozycjonowanie strony"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0