Z internetów

0
0
W dniu 29 kwietnia rozpocznie się NewFronts organizowany przez Międzynarodowe Biuro Reklamy (IAB). Przed rozpoczęciem wydarzenia IAB wydało raport "2024 Digital Video Ad Spend & Strategy Report", który przedstawia prognozy dotyczące wydatków na reklamę wideo i strategii w tym obszarze. Według raportu, wydatki na reklamę wideo cyfrową w USA mają wzrosnąć o 16% w 2024 roku, co oznacza niemal 80% większą dynamikę wzrostu w porównaniu do całkowitej reklamy. Spodziewane jest, że w 2024 roku dochody z reklam wideo cyfrowej w USA wyniosą 63 miliardy dolarów. Zapraszamy do zapoznania się z raportem IAB, aby dowiedzieć się więcej na temat trendów i wydatków na reklamę wideo.
Komentarze (0) do "NewFronts - Międzynarodowe Biuro Reklamy (IAB)"

Zainteresuje Cię też:

Google March 2024 Update - sporo namieszało w SERPach

Opublikowano 18-05-2024 09:12:23
Według informacji opublikowanych na blogu "Glenn Gabe", firma Google przeprowadziła jedno z największych i najbardziej skomplikowanych aktualizacji w marcu 2024 roku. Aktualizacja trwała 45 dni, dotkn [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wysokiej jakości SEO - coraz większe zapotrzebowanie

Opublikowano 18-05-2024 09:11:09
Według artykułu opublikowanego na blogu "Search Engine Journal Blog", rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości SEO jest coraz bardziej widoczne. Marki, które właściwie wykonują strategię organiczną [...]
Czytaj całość 0 0 0