Z internetów

0
0
W dniu 29 kwietnia rozpocznie się NewFronts organizowany przez Międzynarodowe Biuro Reklamy (IAB). Przed rozpoczęciem wydarzenia IAB wydało raport "2024 Digital Video Ad Spend & Strategy Report", który przedstawia prognozy dotyczące wydatków na reklamę wideo i strategii w tym obszarze. Według raportu, wydatki na reklamę wideo cyfrową w USA mają wzrosnąć o 16% w 2024 roku, co oznacza niemal 80% większą dynamikę wzrostu w porównaniu do całkowitej reklamy. Spodziewane jest, że w 2024 roku dochody z reklam wideo cyfrowej w USA wyniosą 63 miliardy dolarów. Zapraszamy do zapoznania się z raportem IAB, aby dowiedzieć się więcej na temat trendów i wydatków na reklamę wideo.
Komentarze (0) do "NewFronts - Międzynarodowe Biuro Reklamy (IAB)"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0