Z internetów

0
0
W drugim kwartale firma odnotowała wzrost liczby użytkowników o 8 milionów, a tanie plany z reklamami stanowiły ponad 45% nowych rejestracji. Netflix testuje również reklamy pauzowe, które pojawiają się gdy widz przestaje oglądać film. Zyski netto firmy wzrosły o 44%, a liczba globalnych subskrybentów wyniosła 277,65 miliona. Netflix planuje w przyszłym roku zmienić sposób raportowania wzrostu, skupiając się na przychodach według regionów, a nie na liczbie subskrybentów. Mimo to, firma ostrzega o spowolnieniu wzrostu abonentów w kolejnym kwartale. To wszystko pokazuje, że Netflix kładzie coraz większy nacisk na reklamy i utrzymanie abonentów.

Netflix stopniowo wycofuje swoje najtańsze, bezreklamowe plany abonamentowe w Kanadzie i Wielkiej Brytanii, planując to samo dla Stanów Zjednoczonych i Francji. Tanie plany z reklamami zyskują na popularności i obecnie stanowią ponad 45% nowych rejestracji. Firma testuje również reklamy pauzowe, które pojawiają się po zatrzymaniu oglądania. Netflix odnotował także wzrost wpływów, zysków i liczby subskrybentów w drugim kwartale 2024 roku. Netflix zamierza zmienić sposób raportowania wzrostu, skupiając się na przychodach według regionów. Mimo to, firma przewiduje spowolnienie wzrostu abonentów w kolejnym kwartale. Oznacza to ewolucję firmy, która skupia się na reklamach i utrzymaniu abonentów.
Komentarze (0) do "Netflix przestawia się na plan reklamowy, z coraz większą liczbą abonentów"

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0