Z internetów

0
0
Dziennikarz przeprowadził ankietę wśród 26 marketerów, pytając o najlepsze książki z zakresu marketingu, które miały wpływ na ich pracę. Oto ich rekomendacje. Pierwszą z nich jest książka "Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You" autorstwa Daniela Priestleya. Joshua Hardwick, starszy specjalista ds. treści w Ahrefs, poleca tę książkę jako źródło praktycznych porad na temat budowania popytu na produkty i usługi. Kolejną rekomendacją jest książka "Influence: The Psychology of Persuasion" autorstwa Roberta B. Cialdiniego. Ryan Law i Nick Churick podkreślają, że "perswazja" jest celem, do którego dążą w swojej pracy, dlatego polecają tę książkę. Wnioskiem z tych rekomendacji jest to, że wiedza i umiejętność przekonywania są kluczowe w dziedzinie marketingu.
Komentarze (0) do "Najlepsze książki z zakresu marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Jak optymalizacja treści z wykorzystaniem AI może zwiększyć Twoje pozycje w wyszukiwarkach

Opublikowano 24-04-2025 15:01:01
W ostatnim wpisie na blogu poruszono temat optymalizacji treści przy użyciu sztucznej inteligencji. Autorzy zwracają uwagę, że tworzenie treści to tylko pierwszy krok, a kluczowym wyzwaniem jest zapew [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak optymalizacja prędkości serwera wpływa na SEO i zaangażowanie użytkowników

Opublikowano 24-04-2025 15:00:56
Nowy artykuł na blogu Bruce Clay porusza kluczowe aspekty optymalizacji prędkości serwera oraz dostarczania treści, które mają bezpośredni wpływ na efektywność działań SEO. Autor podkreśla, jak szybki [...]
Czytaj całość 0 0 0