Z internetów

0
0
Dziennikarz przeprowadził ankietę wśród 26 marketerów, pytając o najlepsze książki z zakresu marketingu, które miały wpływ na ich pracę. Oto ich rekomendacje. Pierwszą z nich jest książka "Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You" autorstwa Daniela Priestleya. Joshua Hardwick, starszy specjalista ds. treści w Ahrefs, poleca tę książkę jako źródło praktycznych porad na temat budowania popytu na produkty i usługi. Kolejną rekomendacją jest książka "Influence: The Psychology of Persuasion" autorstwa Roberta B. Cialdiniego. Ryan Law i Nick Churick podkreślają, że "perswazja" jest celem, do którego dążą w swojej pracy, dlatego polecają tę książkę. Wnioskiem z tych rekomendacji jest to, że wiedza i umiejętność przekonywania są kluczowe w dziedzinie marketingu.
Komentarze (0) do "Najlepsze książki z zakresu marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Atrybuty HTML w SEO - czy to ma znaczenie?

Opublikowano 16-09-2024 09:49:10
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to jedna z najważniejszych części technicznego SEO. Dzięki wykorzystywaniu elementów HTML specjaliści od SEO są w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak tworzyć dobrej jakości treść

Opublikowano 16-09-2024 09:48:35
Sukces w SEO zależy od dostarczenia odbiorcom treści najwyższej jakości. Wielkie pytanie brzmi: Co dokładnie oznacza "najwyższa jakość"? Treść ma wiele znaczeń. W dziedzinie marketingu cyfrowego oz [...]
Czytaj całość 0 0 0