Z internetów

0
0
Dziennikarz przeprowadził ankietę wśród 26 marketerów, pytając o najlepsze książki z zakresu marketingu, które miały wpływ na ich pracę. Oto ich rekomendacje. Pierwszą z nich jest książka "Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You" autorstwa Daniela Priestleya. Joshua Hardwick, starszy specjalista ds. treści w Ahrefs, poleca tę książkę jako źródło praktycznych porad na temat budowania popytu na produkty i usługi. Kolejną rekomendacją jest książka "Influence: The Psychology of Persuasion" autorstwa Roberta B. Cialdiniego. Ryan Law i Nick Churick podkreślają, że "perswazja" jest celem, do którego dążą w swojej pracy, dlatego polecają tę książkę. Wnioskiem z tych rekomendacji jest to, że wiedza i umiejętność przekonywania są kluczowe w dziedzinie marketingu.
Komentarze (0) do "Najlepsze książki z zakresu marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Jak Google I/O 2025 zmienia przyszłość SEO

Opublikowano 30-05-2025 08:59:30
W dniach 20-21 maja 2025 roku odbyła się konferencja Google I/O w Mountain View, w Kalifornii, która przyciągnęła uwagę wielu ekspertów branży technologicznej. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z n [...]
Czytaj całość 0 0 0

Dlaczego warto zatrudnić marketera społecznościowego w swojej firmie?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:29
W dzisiejszym świecie digital marketingu, kluczowym elementem sukcesu firm jest obecność na mediach społecznościowych. Rola marketera społecznościowego polega na strategicznym tworzeniu treści, zarząd [...]
Czytaj całość 0 0 0