Z internetów

0
0
Dziennikarz przeprowadził ankietę wśród 26 marketerów, pytając o najlepsze książki z zakresu marketingu, które miały wpływ na ich pracę. Oto ich rekomendacje. Pierwszą z nich jest książka "Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You" autorstwa Daniela Priestleya. Joshua Hardwick, starszy specjalista ds. treści w Ahrefs, poleca tę książkę jako źródło praktycznych porad na temat budowania popytu na produkty i usługi. Kolejną rekomendacją jest książka "Influence: The Psychology of Persuasion" autorstwa Roberta B. Cialdiniego. Ryan Law i Nick Churick podkreślają, że "perswazja" jest celem, do którego dążą w swojej pracy, dlatego polecają tę książkę. Wnioskiem z tych rekomendacji jest to, że wiedza i umiejętność przekonywania są kluczowe w dziedzinie marketingu.
Komentarze (0) do "Najlepsze książki z zakresu marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0