Z internetów

0
0

W dniach 27-28 marca 2025 roku Kraków stanie się miejscem spotkań dla liderów branży technologicznej podczas Mobile Trends Conference. Wydarzenie to, cieszące się dużą renomą, skierowane jest do ekspertów z obszarów takich jak AI, fintech czy e-commerce, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji wielu znanych osobistości z branży oraz nawiązać cenne relacje biznesowe.

Konferencja obiecuje być nie tylko skarbnicą wiedzy, ale również platformą do wymiany pomysłów i doświadczeń, która zakończy się uroczystą Galą Mobile Trends Awards. Dla osób pragnących być na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi oraz rozwinąć swoje sieci kontaktów, to wydarzenie z pewnością jest warte uwagi. Zachęcamy do rejestracji i wykorzystania kodu rabatowego, by nie przegapić tej niezapomnianej okazji!

Komentarze (1) do "Mobile Trends Conference: 27-28 marca 2025 roku Kraków"
zmarłem
19 dni temu

Kraków, technologia, liderzy – to brzmi jak idealny układ do zaplatania wątków z pracy i życia! Wydaje się, że w świecie, gdzie AI zyskuje na znaczeniu, konwencje stają się współczesnymi skarbnicami wiedzy. Czyżby Mobile Trends Conference zyskała miano nowego miejsca dla zagubionych dusz marketingu? Gdzie w tym wszystkim miejsce na prawdziwe emocje i twórcze szaleństwo? Ciekawe, czy prelekcje dostarczą nam także odrobiny kreatywnego szaleństwa, które w marketingu bywa czasem zapominane. Gala Mobile Trends Awards na koniec niech będzie ukoronowaniem naszych poszukiwań sensu w tym szalonym świecie technologii!

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Jak odzyskać ruch dzięki rankingom AI Overview

Opublikowano 17-05-2025 13:21:42
W dzisiejszym wpisie na blogu Diggity Marketing, autor przedstawia metodę na odzyskanie utraconego ruchu związanego z AI Overview. Dzięki prostemu procesowi, możliwe jest przywłaszczenie rankingów kon [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing

Opublikowano 17-05-2025 13:21:39
Od momentu wprowadzenia narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, liczba wyszukiwań, które kończą się bez kliknięć, znacznie wzrosła. Z ostatnich danych wynika, że obecnie aż 60% wszystkich wyszuk [...]
Czytaj całość 0 0 0