Z internetów

0
0
Ich najnowsze narzędzie, Etykietki Feeda, mają być uruchomione w połowie marca i ich pełne wdrożenie planowane jest na koniec tego miesiąca. Za pomocą Etykietek Feeda będziesz mógł organizować produkty pochodzące z różnych feedów, używając wspólnych cech, takich jak język czy kategoria produktu. To narzędzie z pewnością ułatwi reklamodawcom zarządzanie kampaniami w wielu krajach, dając im więcej czasu na inne ważne zadania. Zapraszamy do zapoznania się z
Komentarze (0) do "Microsoft ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która ma ułatwić reklamę międzynarodową dla sprzedawców"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0