Z internetów

0
0
Ich najnowsze narzędzie, Etykietki Feeda, mają być uruchomione w połowie marca i ich pełne wdrożenie planowane jest na koniec tego miesiąca. Za pomocą Etykietek Feeda będziesz mógł organizować produkty pochodzące z różnych feedów, używając wspólnych cech, takich jak język czy kategoria produktu. To narzędzie z pewnością ułatwi reklamodawcom zarządzanie kampaniami w wielu krajach, dając im więcej czasu na inne ważne zadania. Zapraszamy do zapoznania się z
Komentarze (0) do "Microsoft ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która ma ułatwić reklamę międzynarodową dla sprzedawców"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0