Z internetów

0
0
Ich najnowsze narzędzie, Etykietki Feeda, mają być uruchomione w połowie marca i ich pełne wdrożenie planowane jest na koniec tego miesiąca. Za pomocą Etykietek Feeda będziesz mógł organizować produkty pochodzące z różnych feedów, używając wspólnych cech, takich jak język czy kategoria produktu. To narzędzie z pewnością ułatwi reklamodawcom zarządzanie kampaniami w wielu krajach, dając im więcej czasu na inne ważne zadania. Zapraszamy do zapoznania się z
Komentarze (0) do "Microsoft ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która ma ułatwić reklamę międzynarodową dla sprzedawców"

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0