Z internetów

0
0

Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców. Firma potwierdziła to w odpowiedzi na zapytanie Search Engine Land i dodała, że nadal zbiera dane, testuje, optymalizuje i pracuje nad ogólną dostępnością. Program został po raz pierwszy zauważony przez eksperta ds. reklamy internetowej, który podzielił się zrzutem ekranu w Bing Ads.

Komentarze (0) do "Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0