Z internetów

0
0

Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców. Firma potwierdziła to w odpowiedzi na zapytanie Search Engine Land i dodała, że nadal zbiera dane, testuje, optymalizuje i pracuje nad ogólną dostępnością. Program został po raz pierwszy zauważony przez eksperta ds. reklamy internetowej, który podzielił się zrzutem ekranu w Bing Ads.

Komentarze (0) do "Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0