Z internetów

0
0

Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców. Firma potwierdziła to w odpowiedzi na zapytanie Search Engine Land i dodała, że nadal zbiera dane, testuje, optymalizuje i pracuje nad ogólną dostępnością. Program został po raz pierwszy zauważony przez eksperta ds. reklamy internetowej, który podzielił się zrzutem ekranu w Bing Ads.

Komentarze (0) do "Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego blogowanie jest kluczowe dla widoczności SEO i angażowania użytkowników

Opublikowano 03-06-2025 08:54:52
W obliczu rosnącej dominacji mediów społecznościowych, wiele firm zapomina o sile, jaką niesie ze sobą blogowanie. Mimo zmieniających się trendów, publikowanie wartościowych treści na firmowych blogac [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowość w SEO: Yoast AI Optimize dostępny w Classic Editor

Opublikowano 03-06-2025 08:54:46
Nowa funkcjonalność o nazwie Yoast AI Optimize została wprowadzona do klasycznego edytora WordPress. Dzięki niej użytkownicy mogą teraz korzystać z inteligentnych sugestii SEO w czasie rzeczywistym, c [...]
Czytaj całość 0 0 0