Z internetów

0
0

Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców. Firma potwierdziła to w odpowiedzi na zapytanie Search Engine Land i dodała, że nadal zbiera dane, testuje, optymalizuje i pracuje nad ogólną dostępnością. Program został po raz pierwszy zauważony przez eksperta ds. reklamy internetowej, który podzielił się zrzutem ekranu w Bing Ads.

Komentarze (0) do "Microsoft Ads rozszerzył swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0