Z internetów

0
0

Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej podczas Advertising Week, koncentrując się na treściach wideo oraz narzędziach opartej na sztucznej inteligencji. W odpowiedzi na rosnącą popularność wideo, które zajmuje 60% czasu użytkowników na Facebooku i Instagramie, wprowadzono dedykowaną zakładkę wideo, która zgromadzi Reels, dłuższe filmy oraz transmisje na żywo w jednym miejscu.

W ramach nowych funkcji, Meta zaproponowała dwa narzędzia związane z AI, które pozwolą reklamodawcom zwiększyć efektywność kampanii. Dodatkowo, firma udostępniła innowacyjne rozwiązania dla współpracy z twórcami treści, które mają na celu obniżenie kosztów reklamowania się. W miarę jak wideo staje się kluczowym elementem strategii reklamowych, warto zapoznać się z pełnym artykułem, aby lepiej zrozumieć nadchodzące zmiany w tym obszarze.

Komentarze (0) do "Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej"

Zainteresuje Cię też:

Google AI Mode zmienia zasady gry w SEO

Opublikowano 25-11-2025 11:27:26
Na początku nowego rozdziału w historii wyszukiwania, Google ujawnia znaczące zmiany w sposobie, w jaki jego sztuczna inteligencja przetwarza treści internetowe. Zjawisko, które zauważono w ostatnich [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak poprawnie stosować kanoniczne URL w SEO?

Opublikowano 25-11-2025 11:27:21
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO poruszany jest kluczowy temat kanonicznych URL-i, które odgrywają istotną rolę w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach. Autor opisuje, w jaki sposób te znaczniki [...]
Czytaj całość 0 0 0