Z internetów

0
0

Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej podczas Advertising Week, koncentrując się na treściach wideo oraz narzędziach opartej na sztucznej inteligencji. W odpowiedzi na rosnącą popularność wideo, które zajmuje 60% czasu użytkowników na Facebooku i Instagramie, wprowadzono dedykowaną zakładkę wideo, która zgromadzi Reels, dłuższe filmy oraz transmisje na żywo w jednym miejscu.

W ramach nowych funkcji, Meta zaproponowała dwa narzędzia związane z AI, które pozwolą reklamodawcom zwiększyć efektywność kampanii. Dodatkowo, firma udostępniła innowacyjne rozwiązania dla współpracy z twórcami treści, które mają na celu obniżenie kosztów reklamowania się. W miarę jak wideo staje się kluczowym elementem strategii reklamowych, warto zapoznać się z pełnym artykułem, aby lepiej zrozumieć nadchodzące zmiany w tym obszarze.

Komentarze (0) do "Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0