Z internetów

0
0

Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej podczas Advertising Week, koncentrując się na treściach wideo oraz narzędziach opartej na sztucznej inteligencji. W odpowiedzi na rosnącą popularność wideo, które zajmuje 60% czasu użytkowników na Facebooku i Instagramie, wprowadzono dedykowaną zakładkę wideo, która zgromadzi Reels, dłuższe filmy oraz transmisje na żywo w jednym miejscu.

W ramach nowych funkcji, Meta zaproponowała dwa narzędzia związane z AI, które pozwolą reklamodawcom zwiększyć efektywność kampanii. Dodatkowo, firma udostępniła innowacyjne rozwiązania dla współpracy z twórcami treści, które mają na celu obniżenie kosztów reklamowania się. W miarę jak wideo staje się kluczowym elementem strategii reklamowych, warto zapoznać się z pełnym artykułem, aby lepiej zrozumieć nadchodzące zmiany w tym obszarze.

Komentarze (0) do "Meta zaprezentowała szereg nowości na swojej platformie reklamowej"

Zainteresuje Cię też:

Nowe narzędzia AI od Google: jak często z nich korzystasz?

Opublikowano 09-07-2025 11:18:20
W czerwcu Google ogłosił nowości dotyczące swoich narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM. Firma przeprowadza badanie, aby sprawdzić, jak często użytkownicy korzystają z tych r [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najlepsze detektory AI - rezultaty testów

Opublikowano 09-07-2025 11:18:18
W najnowszym wpisie na blogu autor porównuje osiem najskuteczniejszych detektorów sztucznej inteligencji, badając ich skuteczność w identyfikacji treści generowanej przez AI. Wyposażony w unikalne fun [...]
Czytaj całość 0 0 0