Z internetów

0
0
Meta uruchamia nową funkcję, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie niestandardowych ofert bezpośrednio na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie.

Główne cechy to dynamiczne pozyskiwanie szczegółów ofert z adresu URL reklamy, przewidywanie oferty, która najprawdopodobniej przekona użytkowników do kliknięcia oraz wsparcie dla aż 20 ofert na reklamę, z tym, że Meta przewiduje, która jest najbardziej skuteczna. Dlaczego to jest ważne? Reklamodawcy będą mogli wyróżnić kilka różnych promocji (np. procentowe lub gotówkowe zniżki) na przycisku CTA, co potencjalnie zwiększy zaangażowanie użytkowników i wskaźniki klikalności.
Komentarze (0) do "Meta uruchamia nową funkcję na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie"

Zainteresuje Cię też:

11 atrybutów HTML dla SEO - dlaczego są ważne

Opublikowano 07-09-2024 08:31:58
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to argumetn co do jednego z najważniejszych elementów technicznego SEO. Korzystając z elementów HTML, specjaliści [...]
Czytaj całość 0 0 0

Rynek marketingu afiliacyjnego wciąż rośnie

Opublikowano 07-09-2024 08:31:10
Według bloga "Search Engine Journal Blog", rynek marketingu afiliacyjnego rośnie w ostatnich latach w zawrotnym tempie, co sprawia, że dla marek jest teraz bardziej istotne niż kiedykolwiek uruchamian [...]
Czytaj całość 0 0 0