Z internetów

0
0
Meta uruchamia nową funkcję, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie niestandardowych ofert bezpośrednio na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie.

Główne cechy to dynamiczne pozyskiwanie szczegółów ofert z adresu URL reklamy, przewidywanie oferty, która najprawdopodobniej przekona użytkowników do kliknięcia oraz wsparcie dla aż 20 ofert na reklamę, z tym, że Meta przewiduje, która jest najbardziej skuteczna. Dlaczego to jest ważne? Reklamodawcy będą mogli wyróżnić kilka różnych promocji (np. procentowe lub gotówkowe zniżki) na przycisku CTA, co potencjalnie zwiększy zaangażowanie użytkowników i wskaźniki klikalności.
Komentarze (0) do "Meta uruchamia nową funkcję na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 2025

Opublikowano 08-12-2025 09:49:09
W 2025 roku obserwuje się znaczące wahania w organicznym ruchu wyszukiwania związanym z Black Friday, a wnioski z analizy danych z takich krajów jak USA, UK, Niemcy, Hiszpania, Francja i Włochy ujawni [...]
Czytaj całość 0 0 0

Odkryj możliwości Gemini 3 - 15 zastosowań

Opublikowano 08-12-2025 09:48:59
W najnowszym wpisie na blogu przedstawiono imponujące możliwości technologii Gemini 3. Autorzy odkrywają piętnaście przykładów, które ilustrują, jak ten innowacyjny system może usprawnić codzienne życ [...]
Czytaj całość 0 0 0