Z internetów

0
0
Meta uruchamia nową funkcję, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie niestandardowych ofert bezpośrednio na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie.

Główne cechy to dynamiczne pozyskiwanie szczegółów ofert z adresu URL reklamy, przewidywanie oferty, która najprawdopodobniej przekona użytkowników do kliknięcia oraz wsparcie dla aż 20 ofert na reklamę, z tym, że Meta przewiduje, która jest najbardziej skuteczna. Dlaczego to jest ważne? Reklamodawcy będą mogli wyróżnić kilka różnych promocji (np. procentowe lub gotówkowe zniżki) na przycisku CTA, co potencjalnie zwiększy zaangażowanie użytkowników i wskaźniki klikalności.
Komentarze (0) do "Meta uruchamia nową funkcję na przyciskach call-to-action (CTA) na Instagramie"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0