Z internetów

0
0

Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam, która spowodowała przekroczenie budżetów kampanii o "tysiące". Gigant technologiczny potwierdził, że usługi zostały przywrócone i wyraził żal z powodu wszelkich niedogodności dla reklamodawców. Teraz dotknięte strony oczekują na zwrot pieniędzy, oczekuje się, że zajmie to od około czterech do ośmiu tygodni.

Komentarze (0) do "Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam"

Zainteresuje Cię też:

Jak przygotować sklep na Black Friday: Przewodnik po kluczowych krokach

Opublikowano 26-07-2025 10:07:56
Zbliża się Black Friday, a to oznacza intensywny czas dla e-commerce. Dziennikarze są zgodni, że aby skutecznie wykorzystać ten okres, sklepy muszą odpowiednio się przygotować. W artykule na blogu Yoa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak stworzyć efektywny meta opis dla SEO

Opublikowano 24-06-2025 11:42:35
W artykule opublikowanym na blogu Yoast SEO omówiono znaczenie meta opisów w optymalizacji stron internetowych. Zawierają one kluczowe informacje, które mogą przyciągnąć użytkowników w wynikach wyszuk [...]
Czytaj całość 0 0 0