Z internetów

0
0

Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam, która spowodowała przekroczenie budżetów kampanii o "tysiące". Gigant technologiczny potwierdził, że usługi zostały przywrócone i wyraził żal z powodu wszelkich niedogodności dla reklamodawców. Teraz dotknięte strony oczekują na zwrot pieniędzy, oczekuje się, że zajmie to od około czterech do ośmiu tygodni.

Komentarze (0) do "Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam"

Zainteresuje Cię też:

Jak optymalizacja na poziomie stron może wpłynąć na sukces w internecie

Opublikowano 20-03-2025 13:36:15
Na blogu Google opublikowano artykuł dotyczący granularności na poziomie stron. Zawiera on szczegółowe informacje na temat tego, jak Google zindeksowuje zawartość oraz jak różne aspekty SEO mogą wpływ [...]
Czytaj całość 0 0 0

Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion

Opublikowano 17-03-2025 08:52:27
Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Go [...]
Czytaj całość 0 0 0