Z internetów

0
0

Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam, która spowodowała przekroczenie budżetów kampanii o "tysiące". Gigant technologiczny potwierdził, że usługi zostały przywrócone i wyraził żal z powodu wszelkich niedogodności dla reklamodawców. Teraz dotknięte strony oczekują na zwrot pieniędzy, oczekuje się, że zajmie to od około czterech do ośmiu tygodni.

Komentarze (0) do "Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam"

Zainteresuje Cię też:

Walka Lidla i Biedronki: Co kryje się za ich reklamową rywalizacją?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:16
W obliczu intensyfikacji reklamowych działań Lidla i Biedronki, można zauważyć, że obie sieci supermarketów wzajemnie atakują się w kampaniach marketingowych. Zamiast zachęcać do wyboru jednej z nich, [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak optymalizacja treści z wykorzystaniem AI może zwiększyć Twoje pozycje w wyszukiwarkach

Opublikowano 24-04-2025 15:01:01
W ostatnim wpisie na blogu poruszono temat optymalizacji treści przy użyciu sztucznej inteligencji. Autorzy zwracają uwagę, że tworzenie treści to tylko pierwszy krok, a kluczowym wyzwaniem jest zapew [...]
Czytaj całość 0 0 0