Z internetów

0
0

Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam, która spowodowała przekroczenie budżetów kampanii o "tysiące". Gigant technologiczny potwierdził, że usługi zostały przywrócone i wyraził żal z powodu wszelkich niedogodności dla reklamodawców. Teraz dotknięte strony oczekują na zwrot pieniędzy, oczekuje się, że zajmie to od około czterech do ośmiu tygodni.

Komentarze (0) do "Meta przeprasza reklamodawców za wystąpienie awarii dostarczania reklam"

Zainteresuje Cię też:

Disney przypadkowo w reklamach Google promuje czarne SEO

Opublikowano 06-11-2025 10:36:44
W ostatnich dniach internet zaskoczył ciekawy przypadek związany z Disneyem, który pojawił się w wynikach wyszukiwania Google z reklamą oferującą zakup pakietów czarnego SEO. Mimo że przedsiębiorstwo [...]
Czytaj całość 0 0 0

Granice między wynikami naturalnymi a reklamami w Google stają się coraz bardziej zatarte

Opublikowano 24-09-2025 17:43:00
Google wprowadza zmiany, które znacząco wpływają na sposób prezentacji wyników wyszukiwania. Reklamy stały się o wiele bardziej podobne do organicznych wyników, co budzi niepokój wśród specjalistów SE [...]
Czytaj całość 0 0 0