Z internetów

0
0

LinkedIn zakończy swoją funkcję na tworzenie podobnych grup odbiorców już 29 lutego 2024 roku. To oznacza, że reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych grup ani edytować istniejących. Obecne grupy przestaną się automatycznie odświeżać danymi. W zamian LinkedIn proponuje dwie alternatywy: "Predykcyjne grupy odbiorców" oraz "Rozszerzenie odbiorców".

Komentarze (0) do "LinkedIn zakończy swoją funkcję na tworzenie podobnych grup odbiorców"

Zainteresuje Cię też:

Google's Gary Illyes kontynuuje przestrzeganie przed problemami z parametrami URL

Opublikowano 21-08-2024 06:47:49
Google's Gary Illyes kontynuuje przestrzeganie przed problemami z parametrami URL. Podkreśla to w ostatnim wpisie na LinkedIn, potwierdzając swoje wcześniejsze obawy wyrażone w podcastzie Google. Prob [...]
Czytaj całość 0 0 0

LinkedIn wprowadza narzędzie do kampanii reklamowych napędzane sztuczną inteligencją

Opublikowano 13-07-2024 09:47:29
LinkedIn szykuje się do wprowadzenia Accelerate, narzędzia do kampanii reklamowych opartego na sztucznej inteligencji, dla wszystkich reklamodawców na całym świecie na początku jesieni. Przez przyjęci [...]
Czytaj całość 0 0 0