Z internetów

0
0

LinkedIn zakończy swoją funkcję na tworzenie podobnych grup odbiorców już 29 lutego 2024 roku. To oznacza, że reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych grup ani edytować istniejących. Obecne grupy przestaną się automatycznie odświeżać danymi. W zamian LinkedIn proponuje dwie alternatywy: "Predykcyjne grupy odbiorców" oraz "Rozszerzenie odbiorców".

Komentarze (0) do "LinkedIn zakończy swoją funkcję na tworzenie podobnych grup odbiorców"

Zainteresuje Cię też:

LinkedIn ogłosił wprowadzenie trzech nowych certyfikatów związanych z sztuczną inteligencją

Opublikowano 29-10-2024 12:58:17
LinkedIn ogłosił wprowadzenie trzech nowych certyfikatów związanych z sztuczną inteligencją, które będą dostępne bezpłatnie do końca grudnia. Inicjatywa ta ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebo [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google's Gary Illyes kontynuuje przestrzeganie przed problemami z parametrami URL

Opublikowano 21-08-2024 06:47:49
Google's Gary Illyes kontynuuje przestrzeganie przed problemami z parametrami URL. Podkreśla to w ostatnim wpisie na LinkedIn, potwierdzając swoje wcześniejsze obawy wyrażone w podcastzie Google. Prob [...]
Czytaj całość 0 0 0