Z internetów

0
0

LinkedIn wprowadziło sponsorowane artykuły, co daje marketerom dodatkowe narzędzie, które może przyczynić się do zwiększenia świadomości marki, zaangażowania użytkowników i generowania leadów.

Zapraszamy do przeczytania artykułu o rosnących cenach reklam na LinkedIn, aby dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego platforma stała się tak popularna wśród reklamodawców.

Komentarze (0) do "LinkedIn wprowadziło sponsorowane artykuły"

Zainteresuje Cię też:

Jak skutecznie pisać artykuły sponsorowane pod SEO?

Opublikowano 02-06-2025 08:04:45
Z raportów wynika, że użytkownicy internetu coraz częściej korzystają z blokad reklamowych, co skutkuje spadkiem efektywności tradycyjnych form reklamy online. W związku z tym rośnie znaczenie subteln [...]
Czytaj całość 0 0 0

LinkedIn ogłosił wprowadzenie trzech nowych certyfikatów związanych z sztuczną inteligencją

Opublikowano 29-10-2024 13:58:17
LinkedIn ogłosił wprowadzenie trzech nowych certyfikatów związanych z sztuczną inteligencją, które będą dostępne bezpłatnie do końca grudnia. Inicjatywa ta ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebo [...]
Czytaj całość 0 0 0