Z internetów

0
0
LinkedIn wprowadza nowe rozwiązanie umożliwiające monitorowanie wyników kampanii bez użycia plików cookie innych firm.

Dynamiczne UTMs, które będą dostępne dla wszystkich użytkowników na całym świecie do końca marca, upraszczają dodawanie niestandardowych elementów śledzenia do adresów URL kampanii, co poprawia dokładność śledzenia.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem LinkedIn, aby uzyskać więcej informacji.
Komentarze (0) do "LinkedIn Ads wprowadza dynamiczne UTMs"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0