Z internetów

0
0
LinkedIn wprowadza nowe rozwiązanie umożliwiające monitorowanie wyników kampanii bez użycia plików cookie innych firm.

Dynamiczne UTMs, które będą dostępne dla wszystkich użytkowników na całym świecie do końca marca, upraszczają dodawanie niestandardowych elementów śledzenia do adresów URL kampanii, co poprawia dokładność śledzenia.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym oświadczeniem LinkedIn, aby uzyskać więcej informacji.
Komentarze (0) do "LinkedIn Ads wprowadza dynamiczne UTMs"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0