Z internetów

0
0
Google wprowadza nowe udogodnienia dla partnerów świadczących usługi kwater wakacyjnych, umożliwiając prostsze przesyłanie ofert. Teraz partnerzy mogą korzystać z znaczników danych strukturalnych na swoich stronach internetowych, co ułatwi wyświetlanie ofert w wynikach z elementami rozszerzonymi. Dla mniejszych partnerów zalecane jest używanie tej metody, podczas gdy więksi mogą nadal korzystać z tradycyjnej metody pliku danych. Funkcja ta jest dostępna tylko dla witryn spełniających określone kryteria kwalifikacyjne. Dodatkowo, wprowadzono nowy raport w Search Console dotyczący wyników z elementami rozszerzonymi kwater wakacyjnych, aby ułatwić sprawdzanie i weryfikację znaczników danych. Partnerzy mogą również korzystać z testu wyników z elementami rozszerzonymi do natychmiastowej weryfikacji poprawności znaczników. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w przewodniku dla początkujących partnerów integracyjnych.
Komentarze (0) do "Nowe ułatwienia dla partnerów oferujących kwatery wakacyjne w Google"

Zainteresuje Cię też:

Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds

Opublikowano 22-10-2024 18:19:37
Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds w reklamach wyszukiwania, co pozwoli hotelarzom na uzyskanie lepszych wyników dzięki bardziej szczegółowym informacjom w swoich ogłoszeniach. Nowe możl [...]
Czytaj całość 0 0 0

Na blogu opublikowano artykuł dotyczący najczęstszych błędów w pozyskiwaniu słów kluczowych w kampaniach Google Ads

Opublikowano 22-10-2024 18:19:30
Na blogu opublikowano artykuł dotyczący najczęstszych błędów w pozyskiwaniu słów kluczowych w kampaniach Google Ads. Autorzy omawiają, jak niewłaściwe docieranie do grupy docelowej oraz użycie nieodpo [...]
Czytaj całość 0 0 0