Z internetów

0
0
Na blogu sprawny.marketing, zamieszczono listę 20 książek o analityce, które warto poznać. Autor podkreśla, że nie wszystkie publikacje są arcydziełami literatury, ale są one w stanie rozwijać analityczne umiejętności czytelnika. Na liście znalazły się m.in. "Pułapki myślenia" autorstwa Daniela Kahnemana, która pomaga zrozumieć, jakie błędy popełniamy w procesie myślowym, oraz "Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu" Rory'ego Sutherlanda, w której autor pokazuje, że niekonwencjonalne pomysły mogą przynosić sukces. Artykuł kończy się informacją o nadchodzącej konferencji I Love Marketing & Technology, na której będzie można wysłuchać prelekcji autorki tekstu. Zaproszenie czytelnika do zapoznania się z pełną listą książek.
Komentarze (0) do "Książki o analityce - czy coś ciekawego jest?"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0