Z internetów

0
0
Na blogu sprawny.marketing, zamieszczono listę 20 książek o analityce, które warto poznać. Autor podkreśla, że nie wszystkie publikacje są arcydziełami literatury, ale są one w stanie rozwijać analityczne umiejętności czytelnika. Na liście znalazły się m.in. "Pułapki myślenia" autorstwa Daniela Kahnemana, która pomaga zrozumieć, jakie błędy popełniamy w procesie myślowym, oraz "Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu" Rory'ego Sutherlanda, w której autor pokazuje, że niekonwencjonalne pomysły mogą przynosić sukces. Artykuł kończy się informacją o nadchodzącej konferencji I Love Marketing & Technology, na której będzie można wysłuchać prelekcji autorki tekstu. Zaproszenie czytelnika do zapoznania się z pełną listą książek.
Komentarze (0) do "Książki o analityce - czy coś ciekawego jest?"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0