Z internetów

0
0

75% wiodących marek w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii padło ofiarą kradzieży tożsamości w reklamach w Google - wynika z raportu firmy zajmującej się bezpieczeństwem marketingu w wyszukiwarkach, Marcode. Konsekwencje sięgają od strat finansowych dla firm, które padły ofiarą, po klientów stających się ofiarami oszustwa. Przestępcy podszywają się pod marki, płacąc celowo za miejsca reklamowe, które pojawiają się po wpisaniu nazw tych marek przez użytkowników. Firmy często nie są świadome, że stały się ofiarami oszustów, co wynika z ograniczeń w narzędziach raportowania wewnętrznego Google. Autorzy raportu zaznaczają, że oszustwa tego typu mogą poważnie zaszkodzić reputacji firmy, a także ograniczyć zasięg kampanii reklamowej, prowadząc do mniejszej liczby potencjalnych klientów i niższego zwrotu z inwestycji.

Komentarze (0) do "Kradzieży tożsamości w reklamach w Google - spory problem"

Zainteresuje Cię też:

Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion

Opublikowano 17-03-2025 08:52:27
Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Go [...]
Czytaj całość 0 0 0

SEO VS PPC

Opublikowano 02-03-2025 14:48:04
Na blogu "Yoast SEO" opublikowano interesujący artykuł porównujący dwie kluczowe strategie marketingowe: SEO i PPC. Autorzy wskazują, że mimo iż obie strategie mają na celu zwiększenie widoczności str [...]
Czytaj całość 0 0 0