Z internetów

0
0

75% wiodących marek w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii padło ofiarą kradzieży tożsamości w reklamach w Google - wynika z raportu firmy zajmującej się bezpieczeństwem marketingu w wyszukiwarkach, Marcode. Konsekwencje sięgają od strat finansowych dla firm, które padły ofiarą, po klientów stających się ofiarami oszustwa. Przestępcy podszywają się pod marki, płacąc celowo za miejsca reklamowe, które pojawiają się po wpisaniu nazw tych marek przez użytkowników. Firmy często nie są świadome, że stały się ofiarami oszustów, co wynika z ograniczeń w narzędziach raportowania wewnętrznego Google. Autorzy raportu zaznaczają, że oszustwa tego typu mogą poważnie zaszkodzić reputacji firmy, a także ograniczyć zasięg kampanii reklamowej, prowadząc do mniejszej liczby potencjalnych klientów i niższego zwrotu z inwestycji.

Komentarze (0) do "Kradzieży tożsamości w reklamach w Google - spory problem"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej

Opublikowano 06-11-2024 11:48:57
Nowe badania przeprowadzone przez Mariano Méndeza-Suáreza i Abela Monforta ujawniają istotny wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej. Autorzy poprzez analizę danych [...]
Czytaj całość 0 0 0

Sztuczna inteligencja wzbogacająca przegląd wyników wyszukiwania

Opublikowano 29-10-2024 12:58:33
Google ogłosił, że sztuczna inteligencja wzbogacająca przegląd wyników wyszukiwania została wprowadzona do ponad 100 krajów na całym świecie. To największa ekspansja od momentu premiery funkcji w USA [...]
Czytaj całość 0 0 0