Z internetów

0
0

75% wiodących marek w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii padło ofiarą kradzieży tożsamości w reklamach w Google - wynika z raportu firmy zajmującej się bezpieczeństwem marketingu w wyszukiwarkach, Marcode. Konsekwencje sięgają od strat finansowych dla firm, które padły ofiarą, po klientów stających się ofiarami oszustwa. Przestępcy podszywają się pod marki, płacąc celowo za miejsca reklamowe, które pojawiają się po wpisaniu nazw tych marek przez użytkowników. Firmy często nie są świadome, że stały się ofiarami oszustów, co wynika z ograniczeń w narzędziach raportowania wewnętrznego Google. Autorzy raportu zaznaczają, że oszustwa tego typu mogą poważnie zaszkodzić reputacji firmy, a także ograniczyć zasięg kampanii reklamowej, prowadząc do mniejszej liczby potencjalnych klientów i niższego zwrotu z inwestycji.

Komentarze (0) do "Kradzieży tożsamości w reklamach w Google - spory problem"

Zainteresuje Cię też:

Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube

Opublikowano 13-09-2024 06:09:17
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierws [...]
Czytaj całość 0 0 0

Amazon PPC: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Opublikowano 30-08-2024 16:11:42
Według tekstu opublikowanego na blogu, autor omawia co powinieneś wiedzieć o reklamach PPC na Amazonie. W artykule znajduje się informacja o tym, czym dokładnie jest Amazon PPC, jakie są rodzaje rekla [...]
Czytaj całość 0 0 0