Z internetów

0
0

75% wiodących marek w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii padło ofiarą kradzieży tożsamości w reklamach w Google - wynika z raportu firmy zajmującej się bezpieczeństwem marketingu w wyszukiwarkach, Marcode. Konsekwencje sięgają od strat finansowych dla firm, które padły ofiarą, po klientów stających się ofiarami oszustwa. Przestępcy podszywają się pod marki, płacąc celowo za miejsca reklamowe, które pojawiają się po wpisaniu nazw tych marek przez użytkowników. Firmy często nie są świadome, że stały się ofiarami oszustów, co wynika z ograniczeń w narzędziach raportowania wewnętrznego Google. Autorzy raportu zaznaczają, że oszustwa tego typu mogą poważnie zaszkodzić reputacji firmy, a także ograniczyć zasięg kampanii reklamowej, prowadząc do mniejszej liczby potencjalnych klientów i niższego zwrotu z inwestycji.

Komentarze (0) do "Kradzieży tożsamości w reklamach w Google - spory problem"

Zainteresuje Cię też:

Granice między wynikami naturalnymi a reklamami w Google stają się coraz bardziej zatarte

Opublikowano 24-09-2025 17:43:00
Google wprowadza zmiany, które znacząco wpływają na sposób prezentacji wyników wyszukiwania. Reklamy stały się o wiele bardziej podobne do organicznych wyników, co budzi niepokój wśród specjalistów SE [...]
Czytaj całość 0 0 0

Walka Lidla i Biedronki: Co kryje się za ich reklamową rywalizacją?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:16
W obliczu intensyfikacji reklamowych działań Lidla i Biedronki, można zauważyć, że obie sieci supermarketów wzajemnie atakują się w kampaniach marketingowych. Zamiast zachęcać do wyboru jednej z nich, [...]
Czytaj całość 0 0 0