Z internetów

0
0

75% wiodących marek w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii padło ofiarą kradzieży tożsamości w reklamach w Google - wynika z raportu firmy zajmującej się bezpieczeństwem marketingu w wyszukiwarkach, Marcode. Konsekwencje sięgają od strat finansowych dla firm, które padły ofiarą, po klientów stających się ofiarami oszustwa. Przestępcy podszywają się pod marki, płacąc celowo za miejsca reklamowe, które pojawiają się po wpisaniu nazw tych marek przez użytkowników. Firmy często nie są świadome, że stały się ofiarami oszustów, co wynika z ograniczeń w narzędziach raportowania wewnętrznego Google. Autorzy raportu zaznaczają, że oszustwa tego typu mogą poważnie zaszkodzić reputacji firmy, a także ograniczyć zasięg kampanii reklamowej, prowadząc do mniejszej liczby potencjalnych klientów i niższego zwrotu z inwestycji.

Komentarze (0) do "Kradzieży tożsamości w reklamach w Google - spory problem"

Zainteresuje Cię też:

Czemu rok 2026 zrewolucjonizuje obecność w sieci i SEO

Opublikowano 24-11-2025 12:57:58
W nadchodzących latach, według ekspertów branży SEO, nastąpi znacząca zmiana w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w internecie. Zmiany te wynikają z rosnącego wpływu sztucznej inteligen [...]
Czytaj całość 0 0 0

Disney przypadkowo w reklamach Google promuje czarne SEO

Opublikowano 06-11-2025 10:36:44
W ostatnich dniach internet zaskoczył ciekawy przypadek związany z Disneyem, który pojawił się w wynikach wyszukiwania Google z reklamą oferującą zakup pakietów czarnego SEO. Mimo że przedsiębiorstwo [...]
Czytaj całość 0 0 0