Z internetów

0
0
Kontrowersje wśród społeczności marketingu i wydawców towarzyszą ogłoszeniu ostatniej aktualizacji Google ds. spamu. Po miesiącach nieustannych aktualizacji i wprowadzenia funkcji AI Overviews, uznawanej za kradnącą ruch, nastroje są wyjątkowo napięte. Reakcje na aktualizację spamu są jednoznacznie negatywne. Użytkownicy mediów społecznościowych wyrażają swoje niezadowolenie, wskazując na faworyzowanie dużych graczy kosztem małych wydawców. Wielu właścicieli stron internetowych nadal czeka na nową aktualizację, która naprawi skutki ostatniego, zdaniem wielu, nieudanego aktualizacji HCU. Inni z kolei zdają się z humorem podchodzić do sytuacji, pokazując śmiejący się przez łzy screenshoty swojego drastycznie spadającego ruchu organicznego. Tekst zaprasza czytelników do bliższego zapoznania się z sytuacją.

Wnioski z aktualizacji spamu Google są klarowne: społeczność marketingu i wydawców jest rozgoryczona. Ogłoszenie aktualizacji spotkało się z jednoznacznymi i negatywnymi reakcjami. Pomimo wcześniejszej popularyzacji lepszej treści, aktualizacje Google zdają się teraz faworyzować duże firmy kosztem małych wydawców. Sytuacja ta pogłębia frustrację i niepewność wśród właścicieli stron internetowych, którzy od miesięcy oczekują naprawy po poprzednich aktualizacjach. Czytelnicy zostają zaproszeni do dokładniejszego zapoznania się z problemem.
Komentarze (0) do "Kontrowersje wśród społeczności marketingu - aktualizacji Google ds. spamu"

Zainteresuje Cię też:

Semrush przejmuje Search Engine Land

Opublikowano 18-10-2024 07:14:50
Wczoraj ogłoszono przejęcie Search Engine Land przez firmę Semrush, specjalizującą się w narzędziach marketingowych. Jenise, CEO Search Engine Journal, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czarny Piątek 2024 - wyzwania

Opublikowano 18-10-2024 07:13:44
Zbliżający się Czarny Piątek 2024 stawia przed sprzedawcami internetowymi szereg wyzwań, a przygotowanie odpowiednich audytów stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Artykuł opublikowany na blogu [...]
Czytaj całość 0 0 0