Z internetów

0
0

Na blogu "Search Engine Journal Blog" ukazał się artykuł omawiający zastosowanie atrybutu nofollow w linkach. Wprowadzenie tego elementu w 2005 roku miało na celu walkę z problemem spamu w komentarzach blogowych. Nofollow informuje wyszukiwarki, że dana strona nie powinna być uznawana za autorytet, co miało zapobiegać manipulacjom związanym z PageRankiem.

Autorzy podkreślają, że stosowanie nofollow ewoluowało – dziś jest bardziej powszechne na poziomie linków niż na poziomie całych stron. Pomimo że Google traktuje nofollow jako sugestię, zamiast bezwzględnej zasady, wciąż można liczyć się z jego potencjalnym wpływem na SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu, aby lepiej zrozumieć, kiedy warto korzystać z tego atrybutu w praktyce.

Komentarze (0) do "Kiedy używać linki nofollow "

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0