Z internetów

0
0

Na blogu "Search Engine Journal Blog" ukazał się artykuł omawiający zastosowanie atrybutu nofollow w linkach. Wprowadzenie tego elementu w 2005 roku miało na celu walkę z problemem spamu w komentarzach blogowych. Nofollow informuje wyszukiwarki, że dana strona nie powinna być uznawana za autorytet, co miało zapobiegać manipulacjom związanym z PageRankiem.

Autorzy podkreślają, że stosowanie nofollow ewoluowało – dziś jest bardziej powszechne na poziomie linków niż na poziomie całych stron. Pomimo że Google traktuje nofollow jako sugestię, zamiast bezwzględnej zasady, wciąż można liczyć się z jego potencjalnym wpływem na SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu, aby lepiej zrozumieć, kiedy warto korzystać z tego atrybutu w praktyce.

Komentarze (0) do "Kiedy używać linki nofollow "

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0