Z internetów

0
0

Na blogu "Search Engine Journal Blog" ukazał się artykuł omawiający zastosowanie atrybutu nofollow w linkach. Wprowadzenie tego elementu w 2005 roku miało na celu walkę z problemem spamu w komentarzach blogowych. Nofollow informuje wyszukiwarki, że dana strona nie powinna być uznawana za autorytet, co miało zapobiegać manipulacjom związanym z PageRankiem.

Autorzy podkreślają, że stosowanie nofollow ewoluowało – dziś jest bardziej powszechne na poziomie linków niż na poziomie całych stron. Pomimo że Google traktuje nofollow jako sugestię, zamiast bezwzględnej zasady, wciąż można liczyć się z jego potencjalnym wpływem na SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu, aby lepiej zrozumieć, kiedy warto korzystać z tego atrybutu w praktyce.

Komentarze (0) do "Kiedy używać linki nofollow "

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search

Opublikowano 13-11-2024 09:27:40
OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search, która umożliwia przeszukiwanie internetu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w interfejsie chatbot. Dzięki integracji z danymi w czasie rzecz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym

Opublikowano 13-11-2024 09:27:27
Na blogu przedstawiono, w jaki sposób recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym. Autor zwraca uwagę na rolę zaufania klientów oraz na to, jak pozytywne opinie mog [...]
Czytaj całość 0 0 0