Z internetów

0
0

Według prelegentów konferencji I Love Marketing & Technology, kampanie reklamowe i społeczne z 2023 roku wyróżniały się oryginalnością i efektywnością. Wśród nich znalazła się kampania "Cicho już byłyśmy", która zachęcała kobiety do głosowania, oraz inicjatywa OLX, która dokarmiała zwierzęta. Dodatkowo, prezentowane kampanie społeczne, takie jak "Scrolluj więcej, śpij mniej" Fundacji Panoptykon i promocja platformy Vlop! zwracały uwagę na problemy związane z social mediami i etycznym ich projektowaniem. Warto zapoznać się z tymi kampaniami, które budzą emocje i skłaniają do refleksji nad współczesnym światem reklamy i społeczeństwem.

Komentarze (0) do "Kampanie reklamowe i społeczne z 2023 roku wyróżniały się oryginalnością i efektywnością"

Zainteresuje Cię też:

Disney przypadkowo w reklamach Google promuje czarne SEO

Opublikowano 06-11-2025 10:36:44
W ostatnich dniach internet zaskoczył ciekawy przypadek związany z Disneyem, który pojawił się w wynikach wyszukiwania Google z reklamą oferującą zakup pakietów czarnego SEO. Mimo że przedsiębiorstwo [...]
Czytaj całość 0 0 0

Granice między wynikami naturalnymi a reklamami w Google stają się coraz bardziej zatarte

Opublikowano 24-09-2025 17:43:00
Google wprowadza zmiany, które znacząco wpływają na sposób prezentacji wyników wyszukiwania. Reklamy stały się o wiele bardziej podobne do organicznych wyników, co budzi niepokój wśród specjalistów SE [...]
Czytaj całość 0 0 0