Z internetów

0
0

Według prelegentów konferencji I Love Marketing & Technology, kampanie reklamowe i społeczne z 2023 roku wyróżniały się oryginalnością i efektywnością. Wśród nich znalazła się kampania "Cicho już byłyśmy", która zachęcała kobiety do głosowania, oraz inicjatywa OLX, która dokarmiała zwierzęta. Dodatkowo, prezentowane kampanie społeczne, takie jak "Scrolluj więcej, śpij mniej" Fundacji Panoptykon i promocja platformy Vlop! zwracały uwagę na problemy związane z social mediami i etycznym ich projektowaniem. Warto zapoznać się z tymi kampaniami, które budzą emocje i skłaniają do refleksji nad współczesnym światem reklamy i społeczeństwem.

Komentarze (0) do "Kampanie reklamowe i społeczne z 2023 roku wyróżniały się oryginalnością i efektywnością"

Zainteresuje Cię też:

Nowe funkcje zakupowe i wyszukiwania ChatGPT - co muszą wiedzieć marketerzy?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:24
W obliczu dynamicznego rozwoju technologii, ChatGPT wzbogaca swoje funkcje o zaawansowane opcje zakupowe oraz wyszukiwania. Specjaliści z branży marketingowej muszą być na bieżąco z tymi zmianami, aby [...]
Czytaj całość 0 0 0

Walka Lidla i Biedronki: Co kryje się za ich reklamową rywalizacją?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:16
W obliczu intensyfikacji reklamowych działań Lidla i Biedronki, można zauważyć, że obie sieci supermarketów wzajemnie atakują się w kampaniach marketingowych. Zamiast zachęcać do wyboru jednej z nich, [...]
Czytaj całość 0 0 0