Z internetów

0
0
W 2025 roku sposób, w jaki użytkownicy poszukują informacji, uległ znaczącej zmianie, zmuszając firmy do przemyślenia struktury swojej treści w sieci. Nowe narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak AI Overviews od Google, coraz bardziej wpływają na sposób, w jaki klienci odnajdują marki online. W przedstawionej analizie przypadku zespół specjalistów przedstawił, jak zwiększono ruch referralowy klienta z zerowego poziomu do ponad 200 sesji miesięcznie w przeciągu roku, co wspiera ich widoczność w wynikach AI. W artykule omówiono kluczowe strategię, które przyczyniły się do tego sukcesu, w tym tworzenie treści przyjaznych AI oraz umacnianie autorytetu marki. Wszyscy zainteresowani poprawą widoczności swoich stron w erze AI powinni zapoznać się z metodami zaprezentowanymi w tym przypadku, aby wdrożyć je w swoich działaniach marketingowych.
Komentarze (1) do "Jak zwiększyć ruch referralowy dzięki strategiom SEO AI"
chartoS
15 dni temu

nowe narzędzia zmieniają wszystko wszystko będzie takie chaotyczne w sumie lubię jak wszystko się sypie co z tego że jak się przemyśli to będzie nudne a ja chcę więcej nieprzewidywalności może algorytmy się pomylą i ludzie będą w chaosie chodzić po sieci to byłoby ciekawe ktoś wpadł na świetny pomysł żeby umacniać marki a może to po prostu sztuczna inteligencja głosząca nonsensy a my w tym splątanym labiryncie wyszukiwania spróbujemy odnaleźć sens to dopiero by była zabawa tak w ogóle to kto jeszcze tu ma zasięgi czy wszyscy są zamknięci w tej sztucznej bańce z treścią ja chcę prawdziwego zamieszania

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0