Z internetów

0
0

Dla użytkowników Ahrefs istnieje możliwość wykorzystania danych z ChatGPT do poprawy swojego SEO. Oto kilka najlepszych zastosowań. Po pierwsze, można wypełnić brakujące podtematy w istniejącej treści. Jeśli strona ma wyższe miejsce w rankingu od Twojej, może to być spowodowane tym, że obejmuje istotne podtematy, których szukają użytkownicy (podczas gdy Ty ich nie odzwierciedlasz). Aby znaleźć te podtematy, należy wprowadzić wybrane słowo kluczowe do eksploratora słów kluczowych Ahrefs, sprawdzić przegląd SERP i wybrać trzy odpowiednie strony o wysokim rankingu. Raport luki w treści pokaże wspólne słowo kluczowe dla tych topowych stron. Można je wyeksportować i przekazać ChatGPT, aby wskazał, jakie słowa kluczowe, jednostki lub podtematy zostały pominięte. Nie trzeba aktualizować treści dla każdej "luki", którą zidentyfikuje ChatGPT. To tylko sugestia, więc należy zidentyfikować te najbardziej odpowiednie dla wybranego słowa kluczowego i odpowiednio odświeżyć treść.

Komentarze (0) do "Jak użyć Ahrefs i ChatGPT, aby poprawić SEO"

Zainteresuje Cię też:

Coraz szybsze wprowadzanie technologii 5G na całym świecie - SEO

Opublikowano 02-03-2024 09:49:28
Coraz szybsze wprowadzanie technologii 5G na całym świecie daje użytkownikom mobilnym znacznie szybsze prędkości transferu danych, bardziej niezawodne połączenie i szeroko rozpowszechniony zasięg siec [...]
Czytaj całość 0 0 0

SEO Backlinki toksyczne: zagrożenie dla SEO czy brednie?

Opublikowano 01-03-2024 09:17:12
Według autorów wpisu, istnieją linki toksyczne, które mogą uszkodzić pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania Google. Sugerują oni, że powinieneś je ignorować, aby zachować bezpieczeństwo swojej [...]
Czytaj całość 0 0 0