Z internetów

0
0

Dla użytkowników Ahrefs istnieje możliwość wykorzystania danych z ChatGPT do poprawy swojego SEO. Oto kilka najlepszych zastosowań. Po pierwsze, można wypełnić brakujące podtematy w istniejącej treści. Jeśli strona ma wyższe miejsce w rankingu od Twojej, może to być spowodowane tym, że obejmuje istotne podtematy, których szukają użytkownicy (podczas gdy Ty ich nie odzwierciedlasz). Aby znaleźć te podtematy, należy wprowadzić wybrane słowo kluczowe do eksploratora słów kluczowych Ahrefs, sprawdzić przegląd SERP i wybrać trzy odpowiednie strony o wysokim rankingu. Raport luki w treści pokaże wspólne słowo kluczowe dla tych topowych stron. Można je wyeksportować i przekazać ChatGPT, aby wskazał, jakie słowa kluczowe, jednostki lub podtematy zostały pominięte. Nie trzeba aktualizować treści dla każdej "luki", którą zidentyfikuje ChatGPT. To tylko sugestia, więc należy zidentyfikować te najbardziej odpowiednie dla wybranego słowa kluczowego i odpowiednio odświeżyć treść.

Komentarze (0) do "Jak użyć Ahrefs i ChatGPT, aby poprawić SEO"

Zainteresuje Cię też:

Ekonomiczny kryzys a kampanie SEO - jak sobie radzić w trudnych czasach

Opublikowano 26-07-2024 07:04:50
Ekonomiczny kryzys a kampanie SEO - jak sobie radzić w trudnych czasach Kryzysy gospodarcze wiążą się z niepewnością i zmianami w zachowaniu użytkowników, które wpływają na rynki i prognozy. Mają [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wyszukiwarka SearchGPT - OpenAI ogłosił dziś uruchomienie swojego długo wyczekiwanego produktu wyszukiwania

Opublikowano 26-07-2024 07:04:41
SearchGPT to "tymczasowy prototyp" dostępny jedynie dla 10 000 użytkowników i wydawców podczas startu. Plan OpenAI zakłada, że w przyszłości "najlepsze" funkcje wyszukiwania zostaną zintegrowane be [...]
Czytaj całość 0 0 0