Z internetów

0
0
W obliczu nadchodzącej recesji w 2025 roku, wiele firm zastanawia się nad cięciem budżetów marketingowych. Zgodnie z doświadczeniami z przeszłości, ograniczanie wydatków na marketing, w szczególności na SEO, może przynieść negatywne konsekwencje. Przykłady z wcześniejszych kryzysów pokazują, że przedsiębiorstwa, które inwestowały w marketing w trudnych czasach, znacząco zyskiwały na rynku.
Komentarze (0) do "Jak SEO może uratować Twoją firmę w czasie recesji"

Zainteresuje Cię też:

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online

Opublikowano 28-10-2025 14:58:15
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia dzi [...]
Czytaj całość 0 0 0