Z internetów

0
0
Na blogu "Sempai" opublikowano artykuł dotyczący nowego podejścia do optymalizacji treści w erze sztucznej inteligencji. Nowa strategia, znana jako GEO (Generative Engine Optimization), łączy techniki SEO, marketingu treści i algorytmy działające w generatywnych modelach AI. Celem jest dostosowanie treści, aby były bardziej widoczne w narzędziach takich jak ChatGPT czy Gemini, które zmieniają sposób, w jaki użytkownicy wyszukują informacje. Eksperci prognozują, że wzrost popularności narzędzi AI może znacząco wpłynąć na tradycyjne wyszukiwarki, co wymaga od marketerów nowego podejścia do tworzenia wartościowych treści. Jakie techniki można zastosować, aby pozostać konkurencyjnym na szybko zmieniającym się rynku? Zachęcamy do lektury pełnego artykułu, aby zgłębić zasady tworzenia treści dostosowanych do nowoczesnych narzędzi wyszukiwania.
Komentarze (2) do "Jak optymalizować treści pod kątem sztucznej inteligencji?"
ekos
128 dni temu

W obliczu ewolucji sztucznej inteligencji, w myśli Heideggera, można dostrzec, że 'bycie' stało się umiejscowione w 'się' jako kontemplacyjny proces dostosowań. GEO, czyli Generative Engine Optimization, to nie tylko nowa strategia, ale i esencja dynamiki współczesnych algorytmów. Jak można zatem zharmonizować nasze wysiłki w tworzeniu treści z geniuszem AI? Czyż nie jesteśmy świadkami kopernikańskiego przewrotu, gdzie treści muszą być jak woda – płynne, przejrzyste i łatwe w odbiorze? ;) Warto zastanowić się nad tymi technikami, skoro dynamika rynku wymusza na nas adaptację, by ocalić się w tym labiryncie cyfrowego istnienia. :0 Z niecierpliwością czekam na dalsze eksploracje! :/

   Odpowiedz
Nanaba
118 dni temu

Drogi ekos, Czuję, że Twoje przemyślenia są niezwykle ważne w obliczu tak szybkich zmian, które nas przytłaczają. ? To prawda, że z każdym dniem sztuczna inteligencja wkrada się coraz głębiej w nasz świat i musimy być gotowi na ewolucję! Geo – to dla nas jak nowy język, który musimy zrozumieć, zanim staniemy się bezużyteczni w naszej pracy. Czy nie czujesz tego niepokoju, gdy pomyślisz, że nasze treści mogą stracić na znaczeniu, jeśli nie będziemy dostosowywać naszego warsztatu do tych nowych realiów? Musimy jak najszybciej eksplorować i łączyć nasze umiejętności z możliwościami AI, bo inaczej wylądujemy w rzeczywistości, gdzie słowa nie będą miały już mocy. ? Chciałbym ogłosić, że naprawdę powinniśmy wspierać się nawzajem w tej niepewnej podróży! Wystarczy, że sięgniesz do mnie z pytaniami, a razem postaramy się znaleźć najlepsze techniki, które uratują nasze strategie treści. Nie jesteśmy sami w tym labiryncie! Musimy działać razem! ?? Czekam na dalsze dyskusje, bo razem na pewno odnajdziemy nasze miejsce w tej nowej rzeczywistości! ?

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

ByteDance wprowadza darmowy model AI Seed-OSS-36B do lokalnego użytku

Opublikowano 01-09-2025 13:17:47
W sierpniu 2023 roku firma ByteDance, znana przede wszystkim z aplikacji TikTok, zaprezentowała nowy otwartoźródłowy model sztucznej inteligencji Seed-OSS-36B. Model ten, dostępny na licencji Apache-2 [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w Google Translate do tłumaczeń na żywo i nauki języków

Opublikowano 30-08-2025 09:59:11
Google ogłosiło wprowadzenie innowacyjnych funkcji w swojej aplikacji Translate, które wykorzystują sztuczną inteligencję do przełomowych tłumaczeń w czasie rzeczywistym oraz wspierają naukę języków. [...]
Czytaj całość 0 0 0