Z internetów

0
0
Obecność generatywnej sztucznej inteligencji w wielu dziedzinach zawodowych jest niezaprzeczalna i wpływa na codzienne działania milionów osób. Jeśli chodzi o marketing, AI budzi zarówno entuzjazm, jak i obawy. Niemniej jednak większość marketerów korzysta z narzędzi AI do wsparcia swoich zadań, począwszy od generowania pomysłów, przez tworzenie treści i analizowanie danych, aż po inne aspekty.

HubSpot, Litmus, Rock Content oraz Search Engine Journal opracowali Raport o Stanie Marketingu na rok 2024, który analizuje dane, trendy i wnioski dotyczące świata marketingu oraz udziela szczegółowych informacji na temat wykorzystania technologii AI w marketingu.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania AI w marketingu.
Komentarze (0) do "Inteligencja AI w marketingu: przyjaciel czy wróg?"

Zainteresuje Cię też:

Content marketing to podstawa skutecznych strategii biznesowych

Opublikowano 08-05-2024 15:16:18
Content marketing to podstawa skutecznych strategii biznesowych. Jednak samo tworzenie treści nie wystarcza do osiągnięcia wartościowych rezultatów. Potrzebny jest skuteczny funel content marketingowy [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wykorzystując odpowiednio hasztagi, zwiększysz widoczność swojego biznesu w internecie

Opublikowano 08-05-2024 15:15:36
Wykorzystując odpowiednio hasztagi, zwiększysz widoczność swojego biznesu w internecie. Są one używane na różnych platformach społecznościowych, aby wyróżnić treści wśród milionów publikacji. Hasztag [...]
Czytaj całość 0 0 0