Z internetów

0
0
Obecność generatywnej sztucznej inteligencji w wielu dziedzinach zawodowych jest niezaprzeczalna i wpływa na codzienne działania milionów osób. Jeśli chodzi o marketing, AI budzi zarówno entuzjazm, jak i obawy. Niemniej jednak większość marketerów korzysta z narzędzi AI do wsparcia swoich zadań, począwszy od generowania pomysłów, przez tworzenie treści i analizowanie danych, aż po inne aspekty.

HubSpot, Litmus, Rock Content oraz Search Engine Journal opracowali Raport o Stanie Marketingu na rok 2024, który analizuje dane, trendy i wnioski dotyczące świata marketingu oraz udziela szczegółowych informacji na temat wykorzystania technologii AI w marketingu.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania AI w marketingu.
Komentarze (0) do "Inteligencja AI w marketingu: przyjaciel czy wróg?"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0