Z internetów

0
0
Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam, które uniemożliwiają użytkownikom przewijanie do momentu obejrzenia reklamy wideo w głównym feedzie. Ta zmiana może znacząco zwiększyć ekspozycję reklam dla marek, ale istnieje ryzyko, że użytkownicy poczują się zniechęceni przymusowym oglądaniem. To duże wyzwanie dla przedsiębiorstw reklamujących się na platformie, które mogą zyskać nową, ale złagodzoną publiczność, ale ryzykują utratę konsumentów, którzy uznają doświadczenie przewijania za znacznie przeszkadzające. Instagram widzi w AI-rekomendowanych treściach dla użytkowników szansę na jeszcze większą ilość reklam, jednakże uciążliwość reklamowych wideo spotkań, tak jak w YouTube, może prowadzić do większego użycia blokerów reklam. Instagram eksperymentuje, testuje i zyskuje doświadczenie co do formatów reklamowych i zaoferuje aktualizacje jeśli wyniki eksperymentów prowadzą do jakichkolwiek zmian produktowych.
Komentarze (0) do "Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0