Z internetów

0
0
Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam, które uniemożliwiają użytkownikom przewijanie do momentu obejrzenia reklamy wideo w głównym feedzie. Ta zmiana może znacząco zwiększyć ekspozycję reklam dla marek, ale istnieje ryzyko, że użytkownicy poczują się zniechęceni przymusowym oglądaniem. To duże wyzwanie dla przedsiębiorstw reklamujących się na platformie, które mogą zyskać nową, ale złagodzoną publiczność, ale ryzykują utratę konsumentów, którzy uznają doświadczenie przewijania za znacznie przeszkadzające. Instagram widzi w AI-rekomendowanych treściach dla użytkowników szansę na jeszcze większą ilość reklam, jednakże uciążliwość reklamowych wideo spotkań, tak jak w YouTube, może prowadzić do większego użycia blokerów reklam. Instagram eksperymentuje, testuje i zyskuje doświadczenie co do formatów reklamowych i zaoferuje aktualizacje jeśli wyniki eksperymentów prowadzą do jakichkolwiek zmian produktowych.
Komentarze (0) do "Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0