Z internetów

0
0
Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam, które uniemożliwiają użytkownikom przewijanie do momentu obejrzenia reklamy wideo w głównym feedzie. Ta zmiana może znacząco zwiększyć ekspozycję reklam dla marek, ale istnieje ryzyko, że użytkownicy poczują się zniechęceni przymusowym oglądaniem. To duże wyzwanie dla przedsiębiorstw reklamujących się na platformie, które mogą zyskać nową, ale złagodzoną publiczność, ale ryzykują utratę konsumentów, którzy uznają doświadczenie przewijania za znacznie przeszkadzające. Instagram widzi w AI-rekomendowanych treściach dla użytkowników szansę na jeszcze większą ilość reklam, jednakże uciążliwość reklamowych wideo spotkań, tak jak w YouTube, może prowadzić do większego użycia blokerów reklam. Instagram eksperymentuje, testuje i zyskuje doświadczenie co do formatów reklamowych i zaoferuje aktualizacje jeśli wyniki eksperymentów prowadzą do jakichkolwiek zmian produktowych.
Komentarze (0) do "Instagram przeprowadza eksperymenty z nowym formatem reklam"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0