Z internetów

0
0

Google potwierdził, że URL-e, które zostały przesłane za pomocą Indexing API, nie tracą automatycznie swojej wartości rankingowej po pewnym czasie. Indexing API było pierwotnie przeznaczone do automatycznego przesyłania ofert pracy i wydarzeń do Google, ale można również wysłać inne rodzaje treści. Wniosek: Wysyłanie URL-i za pomocą Indexing API nie skutkuje automatyczną utratą rankingu.

Komentarze (0) do "Indexing API nie ma negatywnego wpływu na wartość rankingową"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0