Z internetów

0
0

Google potwierdził, że URL-e, które zostały przesłane za pomocą Indexing API, nie tracą automatycznie swojej wartości rankingowej po pewnym czasie. Indexing API było pierwotnie przeznaczone do automatycznego przesyłania ofert pracy i wydarzeń do Google, ale można również wysłać inne rodzaje treści. Wniosek: Wysyłanie URL-i za pomocą Indexing API nie skutkuje automatyczną utratą rankingu.

Komentarze (0) do "Indexing API nie ma negatywnego wpływu na wartość rankingową"

Zainteresuje Cię też:

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online

Opublikowano 28-10-2025 14:58:15
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia dzi [...]
Czytaj całość 0 0 0