Z internetów

0
0

Google właśnie wydał aktualizację dla wytycznych dotyczących SpecialAnnouncement Structured Data, przesuwając skupienie na bardziej ogólnym zastosowaniu, które różni się od pierwotnych intencji Schema.org.

Struktura danych SpecialAnnouncement została stworzona przez Schema.org w marcu 2020 roku jako sposób na komunikację specjalnych ogłoszeń związanych z Covid-19. Rzeczywiście, dokumentacja Schema.org stwierdza, że ​​obecnie stanowi ona projekt w toku, który skupia się na kryzysie związanym z Covid-19.

Dowiedz się więcej z oryginalnego tekstu na blogu "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Google zmienia cel SpecialAnnouncement Structured Data"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0