Z internetów

0
0
Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które służą do tworzenia treści innych stron internetowych. Według raportu, tworzenie treści za pomocą tych narzędzi jest tańsze niż tradycyjne metody. Jednak nie jest to bez ryzyka dla jakości wyników wyszukiwania i treści w sieci. Warto szczegółowo zapoznać się z raportem, aby zrozumieć, jak Google rozwija tę technologię i jak wpływa to na jakość informacji w internecie.
Komentarze (0) do "Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0