Z internetów

0
0
Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które służą do tworzenia treści innych stron internetowych. Według raportu, tworzenie treści za pomocą tych narzędzi jest tańsze niż tradycyjne metody. Jednak nie jest to bez ryzyka dla jakości wyników wyszukiwania i treści w sieci. Warto szczegółowo zapoznać się z raportem, aby zrozumieć, jak Google rozwija tę technologię i jak wpływa to na jakość informacji w internecie.
Komentarze (0) do "Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Wayback Machine zaatakowane - czy to już koniec archiwalnych stron?

Opublikowano 12-10-2024 09:37:46
W dniu 11 października 2024 roku, użytkownicy internetu doświadczyli poważnych zmian w dostępie do archiwów internetowych. Google ogłosiło trwałe wyłączenie funkcji cache, co oznacza, że nie będzie ju [...]
Czytaj całość 0 0 0

W sierpniu 2024 roku Google przegrało pierwszą ważną sprawę antymonopolową w Stanach Zjednoczonych

Opublikowano 12-10-2024 09:37:01
W sierpniu 2024 roku Google przegrało pierwszą ważną sprawę antymonopolową w Stanach Zjednoczonych, co wywołuje liczne spekulacje na temat przyszłości tej firmy i rynku SEO. Zwrócono uwagę na kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0