Z internetów

0
0
Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które służą do tworzenia treści innych stron internetowych. Według raportu, tworzenie treści za pomocą tych narzędzi jest tańsze niż tradycyjne metody. Jednak nie jest to bez ryzyka dla jakości wyników wyszukiwania i treści w sieci. Warto szczegółowo zapoznać się z raportem, aby zrozumieć, jak Google rozwija tę technologię i jak wpływa to na jakość informacji w internecie.
Komentarze (0) do "Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Google renderuje nawet całe strony oparte na JavaScript

Opublikowano 16-07-2024 07:19:23
Według najnowszego odcinka podcastu "Search Off The Record" od Google, Zoe Clifford z zespołu renderingu dołączyła do Martina Splita i Johna Muellera z Search Relations, aby omówić, jak Google obsługu [...]
Czytaj całość 0 0 0

YouTube poszerza narzędzia dla Shorts,

Opublikowano 16-07-2024 07:18:15
YouTube poszerza narzędzia dla Shorts, aby umożliwić tworzenie treści dla większej liczby użytkowników. W trzeciej części "Release Notes" pojawiają się nowe funkcje, w tym Auto Layout, Text-to-Speech [...]
Czytaj całość 0 0 0