0
0
|
Google wyświetla teraz filmy TikToka w dwóch miejscach w wynikach wyszukiwania |
Google wyświetla teraz filmy TikToka w dwóch prominentnych miejscach w wynikach wyszukiwania - jako fragmenty rekomendowane oraz w ramach Search Generative Experience (SGE).
TikToki w wynikach SERP. Filmy TikToka na serwisie Google nie są niczym nowym. W 2020 roku gigant zaczął wyświetlać filmy TikToka w karuzelach na urządzeniach mobilnych. Drobnymi zmianami mogą być jednak ich pojawianie się teraz jako fragmenty rekomendowane oraz w ramach SGE. Warto zauważyć, że mimo debaty na temat statusu TikToka jako wyszukiwarki, konsumenci, zwłaszcza Generacja Z, aktywnie korzystają z niego do wyszukiwania. W związku z tym firmy mogą tracić okazje do dotarcia do swojej publiczności, zarówno na TikToku, jak i na Google. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w podanym tekście.