Z internetów

0
0

Google wyświetla teraz filmy TikToka w dwóch prominentnych miejscach w wynikach wyszukiwania - jako fragmenty rekomendowane oraz w ramach Search Generative Experience (SGE).

TikToki w wynikach SERP. Filmy TikToka na serwisie Google nie są niczym nowym. W 2020 roku gigant zaczął wyświetlać filmy TikToka w karuzelach na urządzeniach mobilnych. Drobnymi zmianami mogą być jednak ich pojawianie się teraz jako fragmenty rekomendowane oraz w ramach SGE. Warto zauważyć, że mimo debaty na temat statusu TikToka jako wyszukiwarki, konsumenci, zwłaszcza Generacja Z, aktywnie korzystają z niego do wyszukiwania. W związku z tym firmy mogą tracić okazje do dotarcia do swojej publiczności, zarówno na TikToku, jak i na Google. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w podanym tekście.

Komentarze (0) do "Google wyświetla teraz filmy TikToka w dwóch miejscach w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zintegrowane dane SEO dzięki integracji Site Kit z Yoast

Opublikowano 04-06-2025 09:34:09
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Yoast rewolucjonizuje podejście do zarządzania widocznością w internecie. Użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej integracji danych analitycznych z Site Kit od Goo [...]
Czytaj całość 0 0 0