Z internetów

0
0
Martin Splitt z Google wypowiedział się na temat wiarygodności witryny i czy konkurencja może na nią negatywnie wpływać. Wyjaśnił, w jaki sposób Google ocenia wiarygodność witryny i wyjaśnił, dlaczego czynniki takie jak linki i ruch na stronie nie mają negatywnego wpływu na postrzeganie wiarygodności przez Google.

Wniosek z tego jest taki, że Google nie przywiązuje wagi do czynników takich jak ruch czy linki przy ocenie wiarygodności witryny. Zapraszamy do przeczytania pełnego tekstu, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wyjaśnia, dlaczego niska jakość ruchu nie wpływa na rankingi"

Zainteresuje Cię też:

Jak Yoast SEO może poprawić widoczność Twojej strony

Opublikowano 11-10-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO przedstawiono zalety korzystania z wtyczki, która umożliwia optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Wtyczka oferuje szereg narzędzi, które wspi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najciekawsze trendy na Halloween 2025

Opublikowano 10-10-2025 10:30:03
W serwisie Frightgeist opublikowano zestawienie najpopularniejszych trendów zbliżającego się Halloween 2025. Autorzy przedstawili wyjątkowe pomysły na przebrania oraz dekoracje, które z pewnością zain [...]
Czytaj całość 0 0 0