Z internetów

0
0
Martin Splitt z Google wypowiedział się na temat wiarygodności witryny i czy konkurencja może na nią negatywnie wpływać. Wyjaśnił, w jaki sposób Google ocenia wiarygodność witryny i wyjaśnił, dlaczego czynniki takie jak linki i ruch na stronie nie mają negatywnego wpływu na postrzeganie wiarygodności przez Google.

Wniosek z tego jest taki, że Google nie przywiązuje wagi do czynników takich jak ruch czy linki przy ocenie wiarygodności witryny. Zapraszamy do przeczytania pełnego tekstu, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wyjaśnia, dlaczego niska jakość ruchu nie wpływa na rankingi"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0