Z internetów

0
0

Google wprowadził zmiany w sposobie liczenia kliknięć i wyświetleń w raportach o wydajności w Search Console dla list ofert pracy i stron szczegółowych. Po tych zmianach możliwe jest zaobserwowanie wzrostu liczby kliknięć i wyświetleń dla filtracji po ofertach pracy i stronach szczegółowych, ale jest to jedynie wynik innego zliczania przez Google tych danych niż przedtem.

Brak zmian w wyszukiwarce Google, zmieniło się jedynie raportowanie tych wystąpień w ramach raportowania Search Console. Zmiana ta weszła w życie 9 stycznia 2024 roku. Jeśli zauważysz wzrost danych dotyczących wyświetleń i kliknięć dla list ofert pracy i stron szczegółowych, wynika to właśnie z tych zmian raportowania, a nie z jakiejkolwiek zmiany w wyszukiwarce Google.

Komentarze (0) do "Google wprowadził zmiany w sposobie liczenia kliknięć i wyświetleń w raportach"

Zainteresuje Cię też:

Jak świeżość treści wpływa na pozycjonowanie SEO?

Opublikowano 13-06-2025 10:14:37
Najświeższe informacje z bloga Szymona Słowika otwierają temat wpływu aktualności treści na SEO. Autor podkreśla, że nie każda publikacja musi być regularnie aktualizowana, ale zrozumienie, które treś [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google wprowadza oznaczenia dla programów lojalnościowych

Opublikowano 13-06-2025 10:12:58
W najnowszym artykule na blogu Google poruszono temat wprowadzenia wsparcia dla oznaczeń programów lojalnościowych. Eksperci podkreślają, że zmiany te mogą znacząco wpłynąć na sposób, w jaki użytkowni [...]
Czytaj całość 0 0 0