Z internetów

0
0

Google wprowadził zmiany w sposobie liczenia kliknięć i wyświetleń w raportach o wydajności w Search Console dla list ofert pracy i stron szczegółowych. Po tych zmianach możliwe jest zaobserwowanie wzrostu liczby kliknięć i wyświetleń dla filtracji po ofertach pracy i stronach szczegółowych, ale jest to jedynie wynik innego zliczania przez Google tych danych niż przedtem.

Brak zmian w wyszukiwarce Google, zmieniło się jedynie raportowanie tych wystąpień w ramach raportowania Search Console. Zmiana ta weszła w życie 9 stycznia 2024 roku. Jeśli zauważysz wzrost danych dotyczących wyświetleń i kliknięć dla list ofert pracy i stron szczegółowych, wynika to właśnie z tych zmian raportowania, a nie z jakiejkolwiek zmiany w wyszukiwarce Google.

Komentarze (0) do "Google wprowadził zmiany w sposobie liczenia kliknięć i wyświetleń w raportach"

Zainteresuje Cię też:

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w Google Translate do tłumaczeń na żywo i nauki języków

Opublikowano 30-08-2025 09:59:11
Google ogłosiło wprowadzenie innowacyjnych funkcji w swojej aplikacji Translate, które wykorzystują sztuczną inteligencję do przełomowych tłumaczeń w czasie rzeczywistym oraz wspierają naukę języków. [...]
Czytaj całość 0 0 0