Z internetów

0
0
Google wprowadził zmiany w politykach dotyczących spamu. Dodano dwie nowe sekcje, dotyczące nadużycia wygasłych domen oraz nadużycia reputacji strony. Istniejący już dział "spamowe autogenerowane treści" został gruntownie przeprojektowany i teraz nosi nazwę "nadużycie skalowanych treści". Wprowadzenie tych zmian niesie za sobą realne przykłady przypadków, na których bazują nowe wytyczne. Jednym z nowych rodzajów spamu jest nadużycie wygasłych domen, czyli ich zakup i wykorzystanie do manipulacji wynikami wyszukiwania. Osoby korzystające z tej metody przekierowują strony z wygasłej domeny na strony istniejącego serwisu w celu zwiększenia jego autorytetu. Google walczy również z nadużyciem reputacji stron. Te wprowadzone zmiany mają wpływ na przyszłość SEO. Zapraszamy do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wprowadził zmiany w politykach dotyczących spamu"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0