Z internetów

0
0
Google wprowadził zmiany w politykach dotyczących spamu. Dodano dwie nowe sekcje, dotyczące nadużycia wygasłych domen oraz nadużycia reputacji strony. Istniejący już dział "spamowe autogenerowane treści" został gruntownie przeprojektowany i teraz nosi nazwę "nadużycie skalowanych treści". Wprowadzenie tych zmian niesie za sobą realne przykłady przypadków, na których bazują nowe wytyczne. Jednym z nowych rodzajów spamu jest nadużycie wygasłych domen, czyli ich zakup i wykorzystanie do manipulacji wynikami wyszukiwania. Osoby korzystające z tej metody przekierowują strony z wygasłej domeny na strony istniejącego serwisu w celu zwiększenia jego autorytetu. Google walczy również z nadużyciem reputacji stron. Te wprowadzone zmiany mają wpływ na przyszłość SEO. Zapraszamy do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wprowadził zmiany w politykach dotyczących spamu"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0