Z internetów

0
0
Google wprowadził aktualizację swojego narzędzia Trending Now w Google Trends, oferując szybsze i bardziej kompleksowe dane wyszukiwania. Narzędzie teraz wykrywa więcej trendów, obejmuje większą liczbę krajów i zapewnia więcej opcji wizualizacji i filtrowania. Te zmiany dalszo zwiększają wartość Google Trends dla marketerów, badaczy i wszystkich, którzy poszukują informacji na temat zachowań wyszukiwania. Można wnioskować, że ta aktualizacja narzędzia pomoże użytkownikom lepiej zrozumieć trendy wyszukiwania i dostosować swoje strategie marketingowe oraz badawcze.
Komentarze (0) do "Google wprowadził aktualizację swojego narzędzia Trending Now w Google Trends"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0