Z internetów

0
0

Google wprowadza nowe funkcje w Google Lens, które mają ułatwić użytkownikom zakupy wizualne. Od teraz osoby korzystające z tej aplikacji będą miały dostęp do szczegółowych informacji o produktach, takich jak porównania cen i aktualne oferty, co stwarza nowe możliwości dla reklamodawców związanych z Google Shopping.

Nowe ogłoszenia reklamowe z kategorii Shopping pojawią się w wynikach wyszukiwania Google Lens, co jest szczególnie istotne w kontekście zbliżających się świąt. Wprowadzone zmiany mają na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników, którzy będą mogli łatwo znaleźć interesujące ich produkty. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się więcej o tych ważnych innowacjach.

Komentarze (0) do "Google wprowadza nowe funkcje w Google Lens, które mają ułatwić użytkownikom zakupy wizualne"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0