Z internetów

0
0
Google wprowadza nową możliwość dodawania znaczników do polityki zwrotów na poziomie organizacji. To ułatwi użytkownikom wyszukiwanie i porównywanie polityk zwrotów różnych sklepów online. Dzięki nowej funkcji można łatwo znaleźć informacje na temat możliwości zwrotu produktów, co zwiększa transparentność handlu internetowego. Aby zapoznać się z pełnym tekstem na ten temat, zapraszamy do przeczytania bloga na stronie GoogleSearch Central.
Komentarze (0) do "Google wprowadza nową możliwość dodawania znaczników do polityki zwrotów"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0