Z internetów

0
0
Google wprowadza nową metodę weryfikacji firmowych profili biznesowych za pomocą wideo. W ramach procesu weryfikacyjnego, Google dąży do potwierdzenia, czy profile biznesowe są rzeczywistymi i autentycznymi firmami zgodnymi z wytycznymi Google. Wideo pozwala Google zobaczyć firmę oraz uzyskać więcej informacji o niej. W ten sposób Google chce zwalczać spam i fałszywe wpisy, które mogą wprowadzać w błąd konsumentów. Ostatecznym celem jest zapewnienie, że GBPs są prawdziwymi firmami spełniającymi wytyczne Google. Zainteresowanych zaprasza się do przeczytania pełnego tekstu dla dalszych informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wprowadza nową metodę weryfikacji firmowych profili biznesowych za pomocą wideo"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0