Z internetów

0
0
Google wprowadza nową metodę weryfikacji firmowych profili biznesowych za pomocą wideo. W ramach procesu weryfikacyjnego, Google dąży do potwierdzenia, czy profile biznesowe są rzeczywistymi i autentycznymi firmami zgodnymi z wytycznymi Google. Wideo pozwala Google zobaczyć firmę oraz uzyskać więcej informacji o niej. W ten sposób Google chce zwalczać spam i fałszywe wpisy, które mogą wprowadzać w błąd konsumentów. Ostatecznym celem jest zapewnienie, że GBPs są prawdziwymi firmami spełniającymi wytyczne Google. Zainteresowanych zaprasza się do przeczytania pełnego tekstu dla dalszych informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Google wprowadza nową metodę weryfikacji firmowych profili biznesowych za pomocą wideo"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0