Z internetów

0
0

Zmiany wprowadzone przez Google dotyczące eliminacji third-party cookies będą miały duży wpływ na marketerów, którzy opierają się na tych plikach cookie do segmentacji grup docelowych i prowadzenia kampanii reklamowych. Aby być przygotowanym na te zmiany, warto przeczytać podany tekst i dowiedzieć się, jakie alternatywne metody marketingowe są dostępne.

Komentarze (0) do "Google wprowadza kolejne zmiany dotyczące plików cookie"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0