Z internetów

0
0
Google ogłosił nową funkcję, która umożliwia sklepom internetowym zarządzanie politykami wysyłki i zwrotów za pomocą Narzędzi dla Webmasterów. To upraszcza dostarczanie klientom istotnych informacji, co potencjalnie zwiększa widoczność i sprzedaż sprzedawców.

Ostatnie trendy wskazują, że klienci dają pierwszeństwo transparentności całkowitej ceny podczas dokonywania zakupów internetowych. Koszty wysyłki, prędkość dostawy i polityki zwrotów wpływają na decyzje konsumentów. Mając to na uwadze, Google ułatwił sklepom komunikowanie tych szczegółów.
Komentarze (0) do "Google upraszcza dodawanie polityk wysyłki i zwrotów dla sklepów internetowych"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0