Z internetów

0
0
Google udostępnił nowe powiadomienie w wybranych kontach Google Ads, oferujące spersonalizowane wsparcie dla wdrożenia ulepszonych konwersji. Decyzja ta ma pomóc reklamodawcom w pomiarze i optymalizacji kampanii, mimo opóźnienia w usunięciu plików cookie. Ulepszone konwersje są rozwiązaniem, które skupia się na ochronie prywatności i umożliwia dokładne śledzenie konwersji. Powiadomienie oferuje konsultację z zespołem wsparcia technicznego Google, którą można umówić telefonicznie lub na spotkanie online. Reklamodawcy powinni sprawdzić, czy otrzymali powiadomienie w swoim koncie Google Ads lub skorzystać z wyznaczonego URL-a, aby zweryfikować uprawnienia. Zaimplementowanie ulepszonych konwersji może przynieść reklamodawcom poprawę dokładności pomiaru i wydajności kampanii w miarę rozwoju reklamy cyfrowej.
Komentarze (0) do "Google udostępnił nowe powiadomienie w wybranych kontach Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0