Z internetów

0
0

Google testuje nową etykietę "People Also Consider" w reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania marki. Etykieta pojawia się jako szary prostokąt umieszczony poniżej nazwy firmy, loga i adresu URL. Zdaniem ekspertów, jej cel i sens wzbudzają obecnie zamieszanie wśród specjalistów ds. PPC.

Etykietę "People Also Consider" jako pierwszy zauważył Anthony Higman, CEO agencji reklamowej Adsquire. W swoich komentarzach wyraził on swoje zdziwienie: "Czyżby Google zrobiło coś dziwnego? Etykieta 'People Also Consider' w wynikach wyszukiwania naszej marki. Co innego mogą ludzie także rozważyć w związku z naszą marką?" Dodał również, że jeśli Google rzeczywiście zamierza wprowadzić tę nowość, byłoby to desperackie i nieuczciwe.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie "Search Engine Land".

Komentarze (0) do "Google testuje nową etykietę "

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0