Z internetów

0
0

Google testuje nową etykietę "People Also Consider" w reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania marki. Etykieta pojawia się jako szary prostokąt umieszczony poniżej nazwy firmy, loga i adresu URL. Zdaniem ekspertów, jej cel i sens wzbudzają obecnie zamieszanie wśród specjalistów ds. PPC.

Etykietę "People Also Consider" jako pierwszy zauważył Anthony Higman, CEO agencji reklamowej Adsquire. W swoich komentarzach wyraził on swoje zdziwienie: "Czyżby Google zrobiło coś dziwnego? Etykieta 'People Also Consider' w wynikach wyszukiwania naszej marki. Co innego mogą ludzie także rozważyć w związku z naszą marką?" Dodał również, że jeśli Google rzeczywiście zamierza wprowadzić tę nowość, byłoby to desperackie i nieuczciwe.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie "Search Engine Land".

Komentarze (0) do "Google testuje nową etykietę "

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0