Z internetów

0
0

Google testuje nową etykietę "People Also Consider" w reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania marki. Etykieta pojawia się jako szary prostokąt umieszczony poniżej nazwy firmy, loga i adresu URL. Zdaniem ekspertów, jej cel i sens wzbudzają obecnie zamieszanie wśród specjalistów ds. PPC.

Etykietę "People Also Consider" jako pierwszy zauważył Anthony Higman, CEO agencji reklamowej Adsquire. W swoich komentarzach wyraził on swoje zdziwienie: "Czyżby Google zrobiło coś dziwnego? Etykieta 'People Also Consider' w wynikach wyszukiwania naszej marki. Co innego mogą ludzie także rozważyć w związku z naszą marką?" Dodał również, że jeśli Google rzeczywiście zamierza wprowadzić tę nowość, byłoby to desperackie i nieuczciwe.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie "Search Engine Land".

Komentarze (0) do "Google testuje nową etykietę "

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0