Z internetów

0
0

Google testuje nową etykietę "People Also Consider" w reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania marki. Etykieta pojawia się jako szary prostokąt umieszczony poniżej nazwy firmy, loga i adresu URL. Zdaniem ekspertów, jej cel i sens wzbudzają obecnie zamieszanie wśród specjalistów ds. PPC.

Etykietę "People Also Consider" jako pierwszy zauważył Anthony Higman, CEO agencji reklamowej Adsquire. W swoich komentarzach wyraził on swoje zdziwienie: "Czyżby Google zrobiło coś dziwnego? Etykieta 'People Also Consider' w wynikach wyszukiwania naszej marki. Co innego mogą ludzie także rozważyć w związku z naszą marką?" Dodał również, że jeśli Google rzeczywiście zamierza wprowadzić tę nowość, byłoby to desperackie i nieuczciwe.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie "Search Engine Land".

Komentarze (0) do "Google testuje nową etykietę "

Zainteresuje Cię też:

Jak Yoast SEO może poprawić widoczność Twojej strony

Opublikowano 11-10-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO przedstawiono zalety korzystania z wtyczki, która umożliwia optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Wtyczka oferuje szereg narzędzi, które wspi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najciekawsze trendy na Halloween 2025

Opublikowano 10-10-2025 10:30:03
W serwisie Frightgeist opublikowano zestawienie najpopularniejszych trendów zbliżającego się Halloween 2025. Autorzy przedstawili wyjątkowe pomysły na przebrania oraz dekoracje, które z pewnością zain [...]
Czytaj całość 0 0 0