Z internetów

0
0
Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania. John Mueller z Google odpowiedział na pytanie na Reddit dotyczące elementów nagłówków, potwierdzając niewielki wpływ, ale minimalizując jego znaczenie, co wiele mówi o tym, w jaki sposób Google wykorzystuje nagłówki. Struktura hierarchiczna nagłówków odnosi się do organizacji nagłówków według ważności lub struktury. W tym kontekście słowo "ważność" nie oznacza ważności jako czynnika rankingowego, ale oznacza ważność dla struktury strony internetowej. Według Google, pierwszy nagłówek nie musi być H1, może być H2. Przestrzeganie technicznej specyfikacji elementów nagłówków dla celów praktycznych nie jest ściśle konieczne, ponieważ wiele stron internetowych używa nagłówków do celów stylistycznych, a nie semantycznych. Nieprawidłowo uporządkowane nagłówki nie są szkodliwe dla SEO.
Komentarze (0) do "Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console

Opublikowano 15-12-2025 20:55:36
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę

Opublikowano 15-12-2025 20:55:32
Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0