Z internetów

0
0
Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania. John Mueller z Google odpowiedział na pytanie na Reddit dotyczące elementów nagłówków, potwierdzając niewielki wpływ, ale minimalizując jego znaczenie, co wiele mówi o tym, w jaki sposób Google wykorzystuje nagłówki. Struktura hierarchiczna nagłówków odnosi się do organizacji nagłówków według ważności lub struktury. W tym kontekście słowo "ważność" nie oznacza ważności jako czynnika rankingowego, ale oznacza ważność dla struktury strony internetowej. Według Google, pierwszy nagłówek nie musi być H1, może być H2. Przestrzeganie technicznej specyfikacji elementów nagłówków dla celów praktycznych nie jest ściśle konieczne, ponieważ wiele stron internetowych używa nagłówków do celów stylistycznych, a nie semantycznych. Nieprawidłowo uporządkowane nagłówki nie są szkodliwe dla SEO.
Komentarze (0) do "Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0