Z internetów

0
0

Google do tej pory utrzymuje swoją dominację na rynku wyszukiwarek, trzymając w swoich rękach ponad 90% udziałów, jak wynika z danych Statcounter. Chociaż pozycja Google stopniowo słabnie, to wciąż jest najczęściej używaną wyszukiwarką. Wykorzystując swoje ogromne doświadczenie, Google zamierza teraz znacząco odmienić podróż użytkowników po wynikach wyszukiwania dzięki narzędziu Search Generative Experience (SGE). Ta rewolucja ma spore konsekwencje dla twórców stron internetowych oraz profesjonalistów zajmujących się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO). Pozostaje nam czekać z niecierpliwością na to, co będzie dalej. Google zamierza zastosować konwersacyjne podejście w projekcie SGE, angażując użytkowników w podróż, która pozwoli szybko i skutecznie znaleźć potrzebne im informacje oraz odpowiednie linki. Google zamierza skupić się na takich funkcjach i celach, jak: szybki przegląd z wykorzystaniem AI, inteligentne opcje ułatwiające dalsze poszukiwanie oraz wysokościowy (vertical) sposób wyszukiwania danych.

Komentarze (0) do "Google Search Generative Experience - co to"

Zainteresuje Cię też:

Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console

Opublikowano 15-12-2025 20:55:36
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę

Opublikowano 15-12-2025 20:55:32
Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0