0
0
|
Google Search Generative Experience - co to |
Google do tej pory utrzymuje swoją dominację na rynku wyszukiwarek, trzymając w swoich rękach ponad 90% udziałów, jak wynika z danych Statcounter. Chociaż pozycja Google stopniowo słabnie, to wciąż jest najczęściej używaną wyszukiwarką. Wykorzystując swoje ogromne doświadczenie, Google zamierza teraz znacząco odmienić podróż użytkowników po wynikach wyszukiwania dzięki narzędziu Search Generative Experience (SGE). Ta rewolucja ma spore konsekwencje dla twórców stron internetowych oraz profesjonalistów zajmujących się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO). Pozostaje nam czekać z niecierpliwością na to, co będzie dalej. Google zamierza zastosować konwersacyjne podejście w projekcie SGE, angażując użytkowników w podróż, która pozwoli szybko i skutecznie znaleźć potrzebne im informacje oraz odpowiednie linki. Google zamierza skupić się na takich funkcjach i celach, jak: szybki przegląd z wykorzystaniem AI, inteligentne opcje ułatwiające dalsze poszukiwanie oraz wysokościowy (vertical) sposób wyszukiwania danych.