Z internetów

0
0

Google do tej pory utrzymuje swoją dominację na rynku wyszukiwarek, trzymając w swoich rękach ponad 90% udziałów, jak wynika z danych Statcounter. Chociaż pozycja Google stopniowo słabnie, to wciąż jest najczęściej używaną wyszukiwarką. Wykorzystując swoje ogromne doświadczenie, Google zamierza teraz znacząco odmienić podróż użytkowników po wynikach wyszukiwania dzięki narzędziu Search Generative Experience (SGE). Ta rewolucja ma spore konsekwencje dla twórców stron internetowych oraz profesjonalistów zajmujących się optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO). Pozostaje nam czekać z niecierpliwością na to, co będzie dalej. Google zamierza zastosować konwersacyjne podejście w projekcie SGE, angażując użytkowników w podróż, która pozwoli szybko i skutecznie znaleźć potrzebne im informacje oraz odpowiednie linki. Google zamierza skupić się na takich funkcjach i celach, jak: szybki przegląd z wykorzystaniem AI, inteligentne opcje ułatwiające dalsze poszukiwanie oraz wysokościowy (vertical) sposób wyszukiwania danych.

Komentarze (0) do "Google Search Generative Experience - co to"

Zainteresuje Cię też:

Nowości w Google: Nano Banana zagości w wyszukiwarce i aplikacjach

Opublikowano 21-10-2025 11:19:52
W najnowszym komunikacie Google ogłoszono wprowadzenie funkcjonalności o nazwie Nano Banana, która zostanie zaimplementowana w wyszukiwarce Google, NotebookLM oraz w aplikacji Zdjęcia. Te innowacje ma [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Overviews zmienia zasady w SEO

Opublikowano 21-10-2025 11:19:39
Google wprowadziło nową funkcję AI Overviews, która rewolucjonizuje sposób, w jaki użytkownicy otrzymują odpowiedzi w wyszukiwarce. Zastosowanie sztucznej inteligencji w wynikach przeszukiwania oznacz [...]
Czytaj całość 0 0 0