Z internetów

0
0
Google rozszerzył listę źródeł, które wykorzystuje w generowaniu odnośników tytułowych w wynikach wyszukiwania. Teraz włącza on tag meta og:title jako jeden z elementów branych pod uwagę przy automatycznym tworzeniu odnośników tytułowych dla stron internetowych. Tag og:title pozwala na określenie tytułu treści, który może różnić się od tradycyjnego tagu HTML. Ta aktualizacja ma wpływ na SEO i strategię treści, ponieważ osoby zajmujące się tym muszą teraz bardziej skupić się na tagach og:title, aby odpowiednio opisywały treść strony, jednocześnie przyciągając uwagę użytkowników. Rozszerzenie używania tagu og:title przez Google wskazuje na szersze wykorzystanie danych Open Graph. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie developers.google.com/search/updates.
Komentarze (0) do "Google rozszerzył listę źródeł, które wykorzystuje w generowaniu odnośników tytułowych w wynikach wyszukiwania."

Zainteresuje Cię też:

Od 10 marca 2025 spore zawirowania - Google Core Update.

Opublikowano 21-03-2025 07:51:39
W tygodniu od 10 marca 2025 roku na rynku wyszukiwarek internetowych zaobserwowano największą zmienność w wynikach SERP od ponad roku, co zbiegło się z ogłoszeniem przez Google aktualizacji Core Updat [...]
Czytaj całość 0 0 0

Shopify - skąd ta popularność i sukces?

Opublikowano 20-03-2025 13:39:25
Na blogu "Blog Yoast SEO" ukazał się wpis omawiający, dlaczego Shopify stał się jedną z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, obsługując prawie pięć milionów sklepów. Podkreślono, że uży [...]
Czytaj całość 0 0 0