Z internetów

0
0
Google rozszerza Performance Max, aby pomóc sprzedawcom w bezpośredniej sprzedaży przez platformy handlowe online, takie jak Amazon.

Performance Max dla Marketplaces pozwala sprzedawcom tworzyć kampanie reklamowe w Google, które przekierowują ruch na ich oferty produktowe na platformach e-commerce innych firm, bez konieczności posiadania witryny internetowej lub konta w Centrum Handlowym.

Dlaczego warto zwrócić uwagę na ten temat. Dla marketerów posiadających już sprzedaż na platformach handlowych, jest to potencjalnie nowy, ważny element strategii reklamowej w Google Ads. Bez konieczności posiadania strony internetowej lub centrum handlowego, koszty są znacznie niższe niż w większości innych typów taktyk Google Ads (takich jak np. olbrzymie możliwości dla małych firm o ograniczonym budżecie). Jak to działa. Po połączeniu konta Google Ads z obsługiwaną platformą handlową, sprzedawcy mogą uruchomić w pełni zautomatyzowane kampanie Performance Max, promując swoje katalogi produktowe na platformie handlowej na różnych kanałach reklamowych Google. Kluczowe korzyści. Google podzieliło się trzema: - Wykorzystanie istniejących danych produktowych platformy handlowej, takich jak zdjęcia, opisy i ceny w reklamach. - Szczegółowe raportowanie dotyczące wyników kampanii w Google Ads. - Wykorzystanie automatyzacji AI Google do optymalizacji w wyszukiwarce, zakupach i nie tylko. Śledzenie konwersji. Obsługę tego elementu mają na swoim koncie same platformy handlowe. Liczą się tylko sprzedaże produktów danego sprzedawcy, a nie zakupy od innych sprzedawców. Dostępność. Performance Max dla Marketplaces jest ograniczony do "wybranych platform handlowych". Google zapowiedziało, że "pracuje nad dodaniem kolejnych platform handlowych".
Komentarze (0) do "Google rozszerza Performance Max"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0