Z internetów

0
0
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierwszej pozycji były dostępne tylko w wybranych zasobach YouTube Select. Reklamy w pierwszej pozycji to reklamy wstrzykiwane, które pojawiają się na początku filmów na YouTube, zapewniając, że są pierwszymi reklamami, które widzą widzowie. Ta lokalizacja ma na celu przyciągnięcie uwagi widowni w momencie, gdy zaangażowanie jest największe.
Komentarze (0) do "Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0