Z internetów

0
0
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierwszej pozycji były dostępne tylko w wybranych zasobach YouTube Select. Reklamy w pierwszej pozycji to reklamy wstrzykiwane, które pojawiają się na początku filmów na YouTube, zapewniając, że są pierwszymi reklamami, które widzą widzowie. Ta lokalizacja ma na celu przyciągnięcie uwagi widowni w momencie, gdy zaangażowanie jest największe.
Komentarze (0) do "Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0