Z internetów

0
0
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierwszej pozycji były dostępne tylko w wybranych zasobach YouTube Select. Reklamy w pierwszej pozycji to reklamy wstrzykiwane, które pojawiają się na początku filmów na YouTube, zapewniając, że są pierwszymi reklamami, które widzą widzowie. Ta lokalizacja ma na celu przyciągnięcie uwagi widowni w momencie, gdy zaangażowanie jest największe.
Komentarze (0) do "Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0