Z internetów

0
0
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierwszej pozycji były dostępne tylko w wybranych zasobach YouTube Select. Reklamy w pierwszej pozycji to reklamy wstrzykiwane, które pojawiają się na początku filmów na YouTube, zapewniając, że są pierwszymi reklamami, które widzą widzowie. Ta lokalizacja ma na celu przyciągnięcie uwagi widowni w momencie, gdy zaangażowanie jest największe.
Komentarze (0) do "Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0