Z internetów

0
0

Google przyznało się do zwiększania minimalnych stawek CPC, co wywołało burzę w sieci. Reklamodawcy na całym świecie muszą być teraz przygotowani na to, że ich kampanie mogą przestać być tak rentowne jak wcześniej. Zmiany te dotyczą wszystkich branż i mogą wpływać na opłacalność reklam. Jednym z rozwiązań jest odpowiednie dostosowanie strategii biznesowej i budżetów mediowych. Należy również pamiętać, że rosnąca liczba witryn i nowych kont reklamowych przyczynia się do wzrostu kosztów prowadzonych działań płatnych. Zapoznaj się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

Komentarze (0) do "Google przyznało się do zwiększania minimalnych stawek CPC, co wywołało burzę w sieci"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0