Z internetów

0
0

Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages (GBP) konkurencyjnych firm poprzez tworzenie fałszywych Local Service Ads (LSA) połączonych z ich profilami. Przedstawicielka Google Ads, Ginny Marvin, potwierdziła taką taktykę na X (dawny Twitter), po tym jak Ben Fisher poinformował ją o wątku na forum wsparcia Google, w którym opisano tę niszczycielską strategię. "To brutalna nowa taktyka, którą stosują konkurenci w przypadku LSA" - wyjaśnił Fisher w swojej wiadomości do Marvina. "Konkurent tworzy nowe LSA dla innej firmy i ze względu na automatyczne połączenie z GBP, system de facto eliminuje konkurencję."

W odpowiedzi na pojawiające się zagrożenie, Ginny Marvin odpowiedziała na zgłoszenie Ben'a Fishera, pisząc: "Dzięki za zgłoszenie, przekażę to zespołowi". To potwierdzenie wskazuje, że Google jest zaangażowane w rozwiązanie tego problemu.

Komentarze (0) do "Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages"

Zainteresuje Cię też:

Google AI Mode zmienia zasady gry w SEO

Opublikowano 25-11-2025 11:27:26
Na początku nowego rozdziału w historii wyszukiwania, Google ujawnia znaczące zmiany w sposobie, w jaki jego sztuczna inteligencja przetwarza treści internetowe. Zjawisko, które zauważono w ostatnich [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak poprawnie stosować kanoniczne URL w SEO?

Opublikowano 25-11-2025 11:27:21
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO poruszany jest kluczowy temat kanonicznych URL-i, które odgrywają istotną rolę w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach. Autor opisuje, w jaki sposób te znaczniki [...]
Czytaj całość 0 0 0