Z internetów

0
0

Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages (GBP) konkurencyjnych firm poprzez tworzenie fałszywych Local Service Ads (LSA) połączonych z ich profilami. Przedstawicielka Google Ads, Ginny Marvin, potwierdziła taką taktykę na X (dawny Twitter), po tym jak Ben Fisher poinformował ją o wątku na forum wsparcia Google, w którym opisano tę niszczycielską strategię. "To brutalna nowa taktyka, którą stosują konkurenci w przypadku LSA" - wyjaśnił Fisher w swojej wiadomości do Marvina. "Konkurent tworzy nowe LSA dla innej firmy i ze względu na automatyczne połączenie z GBP, system de facto eliminuje konkurencję."

W odpowiedzi na pojawiające się zagrożenie, Ginny Marvin odpowiedziała na zgłoszenie Ben'a Fishera, pisząc: "Dzięki za zgłoszenie, przekażę to zespołowi". To potwierdzenie wskazuje, że Google jest zaangażowane w rozwiązanie tego problemu.

Komentarze (0) do "Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zintegrowane dane SEO dzięki integracji Site Kit z Yoast

Opublikowano 04-06-2025 09:34:09
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Yoast rewolucjonizuje podejście do zarządzania widocznością w internecie. Użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej integracji danych analitycznych z Site Kit od Goo [...]
Czytaj całość 0 0 0