Z internetów

0
0

Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages (GBP) konkurencyjnych firm poprzez tworzenie fałszywych Local Service Ads (LSA) połączonych z ich profilami. Przedstawicielka Google Ads, Ginny Marvin, potwierdziła taką taktykę na X (dawny Twitter), po tym jak Ben Fisher poinformował ją o wątku na forum wsparcia Google, w którym opisano tę niszczycielską strategię. "To brutalna nowa taktyka, którą stosują konkurenci w przypadku LSA" - wyjaśnił Fisher w swojej wiadomości do Marvina. "Konkurent tworzy nowe LSA dla innej firmy i ze względu na automatyczne połączenie z GBP, system de facto eliminuje konkurencję."

W odpowiedzi na pojawiające się zagrożenie, Ginny Marvin odpowiedziała na zgłoszenie Ben'a Fishera, pisząc: "Dzięki za zgłoszenie, przekażę to zespołowi". To potwierdzenie wskazuje, że Google jest zaangażowane w rozwiązanie tego problemu.

Komentarze (0) do "Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages"

Zainteresuje Cię też:

Obecnie Google wprowadza liczne zmiany w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania

Opublikowano 26-07-2024 07:05:01
Obecnie Google wprowadza liczne zmiany w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania, co powoduje zarówno radość, jak i zamieszanie. Nowe przeglądy sztucznej inteligencji, wycieki informacji i poten [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wyszukiwarka SearchGPT - OpenAI ogłosił dziś uruchomienie swojego długo wyczekiwanego produktu wyszukiwania

Opublikowano 26-07-2024 07:04:41
SearchGPT to "tymczasowy prototyp" dostępny jedynie dla 10 000 użytkowników i wydawców podczas startu. Plan OpenAI zakłada, że w przyszłości "najlepsze" funkcje wyszukiwania zostaną zintegrowane be [...]
Czytaj całość 0 0 0