Z internetów

0
0

Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages (GBP) konkurencyjnych firm poprzez tworzenie fałszywych Local Service Ads (LSA) połączonych z ich profilami. Przedstawicielka Google Ads, Ginny Marvin, potwierdziła taką taktykę na X (dawny Twitter), po tym jak Ben Fisher poinformował ją o wątku na forum wsparcia Google, w którym opisano tę niszczycielską strategię. "To brutalna nowa taktyka, którą stosują konkurenci w przypadku LSA" - wyjaśnił Fisher w swojej wiadomości do Marvina. "Konkurent tworzy nowe LSA dla innej firmy i ze względu na automatyczne połączenie z GBP, system de facto eliminuje konkurencję."

W odpowiedzi na pojawiające się zagrożenie, Ginny Marvin odpowiedziała na zgłoszenie Ben'a Fishera, pisząc: "Dzięki za zgłoszenie, przekażę to zespołowi". To potwierdzenie wskazuje, że Google jest zaangażowane w rozwiązanie tego problemu.

Komentarze (0) do "Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego Google indeksuje strony, które są zablokowane przez robots.txt

Opublikowano 07-09-2024 08:30:49
Google's John Mueller odpowiedział na pytanie dotyczące tego, dlaczego Google indeksuje strony, które są zablokowane przez robots.txt i dlaczego bezpiecznie można zignorować związane raporty w Konsoli [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wyszukiwarki internetowe - które z nich są najpopularniejsze?

Opublikowano 07-09-2024 08:29:36
Według najnowszych danych, Google nadal niezmiennie pozostaje najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce i na świecie. Korzysta z niej aż 91,5% użytkowników na całym świecie. W Polsce odsetek ten wynosi [...]
Czytaj całość 0 0 0