Z internetów

0
0

Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages (GBP) konkurencyjnych firm poprzez tworzenie fałszywych Local Service Ads (LSA) połączonych z ich profilami. Przedstawicielka Google Ads, Ginny Marvin, potwierdziła taką taktykę na X (dawny Twitter), po tym jak Ben Fisher poinformował ją o wątku na forum wsparcia Google, w którym opisano tę niszczycielską strategię. "To brutalna nowa taktyka, którą stosują konkurenci w przypadku LSA" - wyjaśnił Fisher w swojej wiadomości do Marvina. "Konkurent tworzy nowe LSA dla innej firmy i ze względu na automatyczne połączenie z GBP, system de facto eliminuje konkurencję."

W odpowiedzi na pojawiające się zagrożenie, Ginny Marvin odpowiedziała na zgłoszenie Ben'a Fishera, pisząc: "Dzięki za zgłoszenie, przekażę to zespołowi". To potwierdzenie wskazuje, że Google jest zaangażowane w rozwiązanie tego problemu.

Komentarze (0) do "Google prowadzi śledztwo w sprawie niepokojących raportów o sabotowaniu stron Google Business Pages"

Zainteresuje Cię też:

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online

Opublikowano 28-10-2025 14:58:15
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia dzi [...]
Czytaj całość 0 0 0