Z internetów

0
0
Google premiuje znane marki i duże wydatki, a nie ekspertów - taką tezę postawia Szymon Słowik w swoim felietonie. Autor zwraca uwagę na różne trendy obserwowane w SEO i zastanawia się, dlaczego Google działa w ten sposób. Słowik podkreśla, że Google działa słusznie, ponieważ większość użytkowników internetu szuka łatwych treści i nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wydawcy, dziennikarze i specjaliści SEO, którzy pracują z danymi i treściami, żyją w bańce wykształconych ludzi, podczas gdy większość użytkowników szuka prostych informacji. Autor podkreśla, że Google nie ma możliwości oceny treści pod względem eksperckości. Tekst Szymona Słowika skierowany jest do wydawców, producentów, resellerów i specjalistów SEO, zachęcając do zastanowienia się nad tym, jakie treści i informacje są najbardziej wartościowe dla użytkowników internetu.
Komentarze (0) do "Google premiuje znane marki i duże wydatki, nie ekspertów"

Zainteresuje Cię też:

Jak Yoast SEO może poprawić widoczność Twojej strony

Opublikowano 11-10-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO przedstawiono zalety korzystania z wtyczki, która umożliwia optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Wtyczka oferuje szereg narzędzi, które wspi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najciekawsze trendy na Halloween 2025

Opublikowano 10-10-2025 10:30:03
W serwisie Frightgeist opublikowano zestawienie najpopularniejszych trendów zbliżającego się Halloween 2025. Autorzy przedstawili wyjątkowe pomysły na przebrania oraz dekoracje, które z pewnością zain [...]
Czytaj całość 0 0 0