Z internetów

0
0
Google premiuje znane marki i duże wydatki, a nie ekspertów - taką tezę postawia Szymon Słowik w swoim felietonie. Autor zwraca uwagę na różne trendy obserwowane w SEO i zastanawia się, dlaczego Google działa w ten sposób. Słowik podkreśla, że Google działa słusznie, ponieważ większość użytkowników internetu szuka łatwych treści i nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wydawcy, dziennikarze i specjaliści SEO, którzy pracują z danymi i treściami, żyją w bańce wykształconych ludzi, podczas gdy większość użytkowników szuka prostych informacji. Autor podkreśla, że Google nie ma możliwości oceny treści pod względem eksperckości. Tekst Szymona Słowika skierowany jest do wydawców, producentów, resellerów i specjalistów SEO, zachęcając do zastanowienia się nad tym, jakie treści i informacje są najbardziej wartościowe dla użytkowników internetu.
Komentarze (0) do "Google premiuje znane marki i duże wydatki, nie ekspertów"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0