Z internetów

0
0
Google premiuje znane marki i duże wydatki, a nie ekspertów - taką tezę postawia Szymon Słowik w swoim felietonie. Autor zwraca uwagę na różne trendy obserwowane w SEO i zastanawia się, dlaczego Google działa w ten sposób. Słowik podkreśla, że Google działa słusznie, ponieważ większość użytkowników internetu szuka łatwych treści i nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wydawcy, dziennikarze i specjaliści SEO, którzy pracują z danymi i treściami, żyją w bańce wykształconych ludzi, podczas gdy większość użytkowników szuka prostych informacji. Autor podkreśla, że Google nie ma możliwości oceny treści pod względem eksperckości. Tekst Szymona Słowika skierowany jest do wydawców, producentów, resellerów i specjalistów SEO, zachęcając do zastanowienia się nad tym, jakie treści i informacje są najbardziej wartościowe dla użytkowników internetu.
Komentarze (0) do "Google premiuje znane marki i duże wydatki, nie ekspertów"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0